Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Videoxogos
   Contidos
Temas Subtemas
Introducción - Evolución histórica.
- Xéneros.
- Tipos de xogadores.
- Mercado.
Producción de videoxogos - Proceso de produción xeral.
- Equipo e perfís.
- Documentos utilizados durante o proceso.
- Etapas de desenvolvemento.
- Proceso de creación do contido dixital.
Deseño narrativo - Storytelling e a narrativa en videoxogos.
- Creación da historia.
- Estructuras narrativas para videoxogos.
- Diferenzas coa narrativa tradicional.
- Ferramentas narrativas para contar a historia: cinemáticas, escenas de corte, triggered events.
- Ferramentas narrativas e posibilidades de interacción.
- Diagramas de navegación para a estruturación de historias lineais e non lineais.
Deseño de personaxes - Descrición dos personaxes en tres niveis.
- Evolución dos personaxes.
- Interacción e interrelacións entre personaxes.
Deseño da xogabilidade - Xogabilidade, diversión e motivación.
- Teorías e metodoloxías de deseño.
- Mecánicas e ciclos de xogo.
- Sistemas de xogo.
- Retos e recompensas.
- Estrutura e fluxo de xogo.
- Deseño de misións.
Deseño de niveis - Descrición de niveis.
- Estruturación de niveis.
- Localización de elementos do xogo.
- Creación de mapas.
Deseño de interfaces - Deseño adaptado á plataforma.
- Deseño do interface visual de xogo.
- Funcións das interfaces físicas utilizadas para interactuar.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes