Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Animación 1
   Contidos
Temas Subtemas
Conceptos básicos de animación. - Elementos e características animables dun modelo tridimensional.
- Fotogramas crave. Curvas de animación.
- Animación mediante keyframes. Timing & spacing.
- Animación mediante traxectorias. Seguimento de obxectos.
Principios da animación - Estudo e análise dos 12 principios clásicos da animación.
- Adaptación dos principios clásicos e principios adicionais aplicados á animación 3D.
Cinemática directa - Xerarquías e grupos.
- Controis e restricións básicas ( point, orient, parent).
- Animación utilizando xerarquías.
Cinemática inversa - Conceptos básicos: joints, IK Handle, pole vector.
- Tipos e cálculo de solucións para cinemática inversa.
- Animación utilizando cinemática inversa.
Introdución ao rigging - Cadeas de joints.
- Creación de tipos de controis segundo a súa función.
- Restricións: pole vector, aim, scale.
- Deformadores
- IK- FK switch.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes