Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Desenvolvemento de Personaxes
   Contidos
Temas Subtemas
Personaxes en motores de videoxogos - Conceptos básicos da animación de personaxes.
- Elementos e assets dun personaxe nun motor de videoxogos.
- Importación de mallas esqueletais e animacións dende programas externos.
- Axuste de xerarquía esqueletal. Retargeting.
Aparencia de personaxes - Materiais de personaxes.
- Texturas e detalle de personaxes.
- Materiais específicos, pel, ollos, pelo.
Control de movementos e accións - Resposta ás interaccións do xogador.
- Execución de accións.
Animación de personaxes - Conectores.
- Simulación dinámica.
- Espazos de mestura de animacións.
- Máquinas de estado.
- Sistema de animación do personaxe. Variacións e montaxes.
Personaxes non xogables - Intelixencia artificial básica.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes