Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Asignaturas
  Empresa e Emprendemento
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Estudo de casos O profesor plantexará a análise de diferentes empresas reais enmarcando cada unha delas nos apartados correspondentes dos contenidos da asignatura.

Seguindo o método do caso (Villarreal, 2010), os estudiantes e o profesor involucranse no proceso de análise e discusión profundos acerca das circunstancias a que se enfrenta cada unha das empresas analizada.
Proba mixta Os estudantes contestarán a preguntas abertas que relacionan os conceptos teóricos con aplicaciones prácticas dos casos de estudo.
Aprendizaxe servizo Os estudantes conocerán os elementos que determinan a cultura emprendedora, e aprenderán a manexar ferramentas de análise e resolución de problemas que lles permitirá ampliar as súas posibilidades laborais con proxectos de negocio. propios.
Sesión maxistral Exposición nas clases presenciais dos contidos teóricos e prácticos da asignatura orientando ó alumno tanto na metodoloxía de traballo máis apropiada para a preparación do contenido da exposición como o material bibliográfico aconsellado.

O tempo adicado a cada un dos capítulos en que está dividida a materia será proporcional á súa extensión e o grado de dificultade para a súa preparación.

Para a preparación dos contenidos de menor dificultade de comprensión orientarase ó alumno sobre as fontes concretas máis apropiadas e sobre os aspectos máis relevantes para alcanzar os resultados da aprendizaxe establecidos para a asignatura.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes