TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
Analizar a evolución do eido financeiro español e internacional, como tamén a operativa dos mercados de divisas e o seu papel na xestión do risco cambiario |
|
AP2 |
Coñecer os aspectos históricos e institucionais do desenvolvemento bancario, especialmente o papel da banca universal, a diversificación, o cambio tecnolóxico e a informatización na era da globalización |
|
AP3 |
Identificar os retos estratéxicos e tendencias aos que se enfrontan as entidades financeiras |
|
AP4 |
Dominar o procedemento de elaboración dos fluxos de caixa, a determinación do Valor actual neto e a taxa de rendemento interna |
|
AP5 |
Utilizar os principais modelos de análise e selección de inversións, tanto nun contexto de certeza como de risco e incerteza |
|
AP6 |
Estruturar o proceso de selección de investimentos tendo en conta tanto os modelos cuantitativos como a información de tipo cualitativo |
|
AP7 |
Ordenar, determinar e aplicar os modelos de valoración de empresa a distintos eidos |
|
AP8 |
Determinar os obxectivos financeiros e o concepto de valor de empresa |
|
AP9 |
Entender o concepto de intanxibles, a súa localización, a súa importancia, a súa valoración, a súa implicación na función financeira |
|
AP10 |
Analizar e deseñar un sistema de información, dende a perspectiva da xestión da empresa. |
|
AP11 |
Comprender o papel das TIC no desenvolvemento de novas formas de organización e de facer negocios |
|
AP12 |
Entender o sistema de formación de prezos dos produtos financeiros e a regulamentación básica |
|
AP13 |
Coñecer e aplicar, mediante ferramentas informáticas, os conceptos e teorías que constitúen a base das finanzas modernas |
|
AP14 |
Coñecer os instrumentos máis importantes de control de risco de mercado, de crédito e operacionais |
|
AP15 |
Comprender os modelos de valoración de activos financeiros; crear e xestionar carteiras de valores |
|
AP16 |
Utilizar instrumentos derivados coa fin de utilizalos na confección de carteiras mixtas para adecuar o grao de risco ás preferencias do inversor |
|
AP17 |
Implementar un proceso de planificación estratéxica nos mercados financeiros |
|
AP18 |
Identificar oportunidades comerciais no sector bancario |
|
AP19 |
Saber percibir as fontes de risco financeiro |
|
AP20 |
Explotar datos financeiros e de mercado na análise e a avaliación de riscos |
|
AP21 |
Coñecer os instrumentos financeiros básicos da financiación internacional |
|
AP22 |
Coñecer a interrelación entre os fluxos comerciais e financeiros internacionais |
|
AP23 |
Identificar as variables relevantes na determinación do tipo de cambio nas perspectivas do corto e longo prazo |
|
AP24 |
Relacionar a composición óptima da carteira financeira con activos domésticos e activos internacionais coas expectativas nos mercados cambiarios e a aversión ao risco |
|
AP25 |
Coñecer o papel e o funcionamento do banco central. Identificar as relacións entre os tipos de xuro do banco central e os tipos dos mercados monetarios |
|
AP26 |
Saber qué son os instrumentos financeiros derivados, como se pode acceder á súa utilización, para qué serven, en qué caso convén utilizar uns ou outros produtos |
|
AP27 |
Valorar criticamente a utilización dos instrumentos financeiros derivados en determinadas ocasións sabendo as vantaxes ou desvantaxes que poderían proporcionar |
|
AP28 |
Valorar a solvencia dunha empresa e das entidades financeiras |
|
AP29 |
Coñecer os conceptos fundamentais do Dereito da intermediación financeira |
|
AP30 |
Coñecer a normativa básica do Dereito da intermediación financeira |
|
AP31 |
Ser consciente da importancia do respeto ao ordenamento xurídico na actuación nos mercados financeiros |
|
AP32 |
Resolver problemas xurídicos relacionados cos mercados financeiros individualmente e en grupo |
|
AP33 |
Comprender a importancia do Dereito como medio de resolución pacífica das controversias e de resolución de conflitos de interese |
|
AP34 |
Coñecer as implicacións tributarias para as persoas físicas e xurídicas que invisten en produtos financeiros |
|
AP35 |
Identificar os principais efectos da fiscalidade nas decisións de investimento financeiro |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
Habilidades lingüísticas básicas. |
|
BP2 |
Planificación para a resolución de problemas. |
|
BP3 |
Uso adecuado dos medios e sistemas de información dispoñibles. |
|
BP4 |
Habilidades informáticas. |
|
BP5 |
Habilidades de presentación oral e escrita. |
|
BP6 |
Pensamento crítico e avaliación das accións propias e alleas. |
|
BP7 |
Habilidade para traballar de forma autónoma e tomar decisións. |
|
BP8 |
Capacidade de organizar e planificar, saber administrar o tempo. |
|
BP9 |
Capacidade para traballar baixo presión. |
|
BP10 |
Habilidades interpersonais, saber relacionarse con outros. |
|
BP11 |
Curiosidade, habilidades de búsqueda e xestión da información. |
|
BP12 |
Preocupación pola calidade, por facer as cousas ben. |
|
BP13 |
Capacidade para adaptarse a novas situacións, flexibilidade. |
|
BP14 |
Análise e toma de decisións en materia de riscos financeiros e de investimento |
|
BP15 |
Explotación da información dispoñible para a planificación e a toma de decisións |
|
BP16 |
Utilización de técnicas estatísticas e econométricas para a resolución de problemas específicos no ámbito das finanzas e a banca |
|
BP17 |
Comprensión do concepto de valor temporal do diñeiro e aprendizaxe dos instrumentos de matemáticas financeiras que o utilizan para resolver distintos problemas no ámbito das finanzas |
|
BP18 |
Adquisición da capacidade necesaria para analizar a situación financeira da empresa nun momento determinado, establecemento das correccións adecuadas e planificación do seu futuro |
|
BP19 |
Elaboración de diagnósticos sobre a contorna económica e financeira, para fundamentar a toma de decisións financeiras |
|
BP20 |
Estudo da solvencia das empresas e das entidades financeiras |
|
BP21 |
Coñecemento da normativa contable relevante para entidades e instrumentos financeiros |
|
BP22 |
Coñecemento das funcións e compoñentes dos sistemas de información empresariais |
|
BP23 |
Coñecemento dos principais aspectos que abarca a actividade bancaria |
|
BP24 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación |
|
BP25 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BP26 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
BP27 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BP28 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
|
|
Mixto |
|
CM1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CM2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CM3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CM4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero |
|
CM5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CM6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables |
|
CM7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
|
CM8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
CM9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, prioriza r actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos |