Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Grao en Administración e Dirección de Empresas |
Competencias / Resultados do título |
Tipo A | Código | Competencias / Resultados do título - Específicas | |
A1 | Xestionar e administrar unha empresa ou organización de pequeño tamaño, entendendo a súa ubicación competitiva e institucional e identificando as súas fortalezas e debilidades. | ||
A2 | Integrarse en calquera área funcional dunha empresa ou organización mediana ou grande e desempeñar con soltura calquera traballo de xestión nela encomendada. | ||
A3 | Valorar a partir dos rexistros relevantes de información a situación e previsible evolución dunha empresa. | ||
A4 | Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas de empresas e mercados. | ||
A5 | Redactar proxectos de xestión ou de áreas funcionais da empresa. | ||
A6 | Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido. | ||
A7 | Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía. | ||
A8 | Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais. | ||
A9 | Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicación en todo a seu desempeño profesional. | ||
A10 | Ler e comunicarse no ámbito profesional nun nivel básico en máis dun idioma, en especial en inglés | ||
A11 | Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos. | ||
A12 | Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo. |
Tipo B | Código | Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais | |
B1 | CB1-Comprender coñecementos na área de estudo que parte da base da educación secundaria general, que apóiandose en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo | ||
B2 | CB2-Saber aplicar os coñecementos ao seu traballo dunha forma profesional e posuír as competencias que adoitan desmostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de traballo | ||
B3 | CB3-Saber reunir e interpretar datos relevantes da área de estudo para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. | ||
B4 | CB4-Transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado | ||
B5 | CB5-Desenvolver habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía | ||
B6 | CG1-Saber desempeñar labores de xestión, asesoramento e avaliación nas organizacións empresariais | ||
B7 | CG2-Saber manexar os conceptos e técnicas empregados nas diferentes áreas funcionais da empresa, así como entender as relacións que existen entre elas e cos obxectivos xerais da organización | ||
B8 | CG3-Saber tomar decisións, e, en xeral, asumir tarefas directivas. | ||
B9 | CG4-Saber identificar e anticipar oportunidades, asignar recursos, organizar a información, seleccionar e motivar as persoas, tomar decisións en condicións de - incerteza, alcanzar os obxectivos propostos e avaliar resultados | ||
B10 | CG5-Respectar os dereitos fundamentais e de igualdade entre homes e mulleres, respectar a promoción dos Dereitos Humanos e os principios de igualdade de oportunidades, non discriminación e accesibilidade universal das persoas con minusvalidez. |
Tipo C | Código | Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|