Teaching GuideTerm
Faculty of Economics and Business
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Economía
 Subjects
  Economic History of Spain
   Personalized attention
Methodologies
Case study
Workbook
Guest lecture / keynote speech
Description
Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Ambas titorías individuais realizaranse durante o curso 2022/2023 de forma personalizada, presencial ou virtual.
As titorías en grupo reducido realizaranse durante o curso 2022/2023 de forma virtual a través de EQUIPOS, nun horario compatible con todos os participantes.

En todo caso, o alumnado dispón dos seguintes medios:

- Correo electrónico: diario. Utilízao para facer consultas, solicitar reunións virtuais para responder preguntas ou facer correccións e/ou revisións de prácticas. A través do correo electrónico tamén podes concertar unha titoría personalizada ou en grupo reducido a través de EQUIPOS

– Moodle: diario. Utilizaranse as ferramentas dispoñibles (foros temáticos...) segundo as necesidades do alumnado para resolver dúbidas sobre calquera aspecto da materia. Tamén se utilizarán foros específicos para debates e debates guiados.

– Equipos: De 1 a 2 sesións semanais (a petición do alumnado) en grupo reducido (ata 10 persoas) para o seguimento dos contidos da materia e apoio na realización de prácticas. Esta dinámica permite un seguimento máis personalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. Nestas sesións tamén se reforzará a atención ao alumnado “non presencial” ou “virtual” que podería existir incluso nun escenario presencial, xa sexa por ser repetidores e prefiren non acudir de novo ás clases da materia, ou ben por ser repetidores. porque teñen dificultades para asistir ás ensinanzas presenciais pola situación sanitaria xeral ou particular. A estas titorías engadiríase o tempo de titorías individuais, onde poderían adoptar un papel máis activo.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes