Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Investigación de Mercados
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2023/24
Asignatura (*) Investigación de Mercados Código 611G02024
Titulación
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Orosa Gonzalez, Jose Javier
Correo electrónico
javier.orosa@udc.es
Profesorado
Orosa Gonzalez, Jose Javier
Ramos Pedreira, Antonio
Correo electrónico
javier.orosa@udc.es
antonio.ramos@udc.es
Web
Descrición xeral Os continuos cambios no comportamento dos mercados e dos seus consumidores obrigan ás organizacións a manter actualizados os seus procesos de información. A crise económica introduce dificultades adicionais nos procesos de toma de decisións. Ante este novo escenario, a investigación de mercado convértese nunha das disciplinas máis importantes dentro da función de marketing da empresa. As empresas precisan coñecer os métodos e técnicas de obtención e tratamento da información. O proceso de investigación de mercado é útil para apoiar a toma de decisións empresariais e, en xeral, para reducir o risco de calquera decisión empresarial. Durante o curso describiranse os procesos de investigación, prestando especial atención á aplicación de técnicas cualitativas e cuantitativas. Así mesmo, analizaranse as tendencias do mercado a partir da análise da contorna /competitiva (CNMC), así como das novas ferramentas de mercadotecnia dixital. Finalmente, e dado que a actividade de investigación de mercado implica o tratamento de datos persoais, resulta imprescindible analizar a normativa de protección de datos a partir da información facilitada pola AEPD. As sesións terán unha parte teórica e de discusión -completada con documentos de traballo, norativa, webinars...- e unha parte práctica orientada ao desenvolvemento de casos prácticos e un proxecto de Investigación de Mercados que será presentado en público ao fin de curso.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes