Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Dirección Estratéxica e Política Empresarial II
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Simulación B8 B10 C5 C6 C7 Cos modelos de simudisposición do alumno por parte do profesor
o estudante ha de ser capaz de:
Analizar os diagramas de fluxo.
Describir cada unha das políticas.
Configurar escenarios alternativos e interpretar cada un deles.
Definir un conxunto de simulacións e interpretar o que cada simulación pretende analizar.
Interpretar os resultados obtidos con cada unha das simulacións.
Describir as conclusións obtidas sobre as políticas analizadas xustificándoas cos resultados das simulacións realizadas.

A EXPOSICIÓN E DEFENSA DAS ANÁLISES DE CADA MODELO DE SIMULACIÓN É, XUNTO CO ESTUDO DE CASOS O COMPOÑENTE FUNDAMENTAL DA VALORACIÓN DO ALUMNO.

A CUALIFICACIÓN DO PROCESO DE AVALIACIÓN CONTINUA É O RESULTADO DA AVALIACIÓN CONXUNTA DO ESTUDO DE CASOS E DA ANÁLISE DE MODELOS DE SIMULACIÓN. A DEVANDITA CUALIFICACIÓN SÓ SERÁ POSIBLE OBTELA DURANTE O PERÍODO LECTIVO DE SETEMBRO A XANEIRO. A DEVANDITA CUALIFICACIÓN MANTERASE PARA O EXAME DE XULLO E PARA O EXTRAORDINARIOS DE DECEMBRO.

DADO O PESO FUNDAMENTAL DA AVALIACIÓN CONTINUA E A SÚA VINCULACIÓN AO DESENVOLVEMENTO DO CURSO, ESTA HA DE SER NECESARIAMENTE EFECTUADA AO LONGO DO CURSO. A CUALIFICACIÓN DA MATERIA SERÁ A MEDIA DA AVALIACIÓN CONTINUA Y DA NOTA DA PROBA FINAL.
35
Estudo de casos A6 A8 A9 A10 A11 A metodoloxía de estudo de casos persegue que o alumno sexa capaz de realizar practicamente unha análise das políticas de empresa aplicadas en cada un dos casos propostos.
Consistirán na realización e exposición de exercicios prácticos propostos polo profesor ou polo propio alumno nos que o estudante deberá demostrar os coñecementos adquiridos sobre o comportamento dinámico xerado polas distintas políticas de empresa analizadas. A súa realización require que o estudante sexa capaz de:
Identificar patróns dinámico de comportamento.
Formular unha hipótese de partida sobre as causas que xeran ese patrón de comportamento.
Establecer os diagramas causais e os bucles de realimentación necesarios para xeralo.
Analizar cualitativamente cada unha das políticas aplicadas políticas.
Tanto no desenvolvemento das actividades prácticas coma nas clases maxistrais o estudante deberá demostrar os coñecementos adquiridos sobre o comportamento dinámico xerado polas distintas políticas de empresa analizadas. Para iso o alumno intervirá de forma activa nas sesións presenciais, especialmente nas de carácter interactivo. Igualmente, na sesión maxistral o alumno pode intervir, logo de petición da palabra, para preguntar, aclarar ou expoñer o seu punto de vista sobre o tema que no momento da súa intervención se estea a tratar.

A EXPOSICIÓN E DEFENSA DOS CASOS PRÁCTICOS É O COMPOÑENTE FUNDAMENTAL DA VALORACIÓN DO ALUMNO.

O ESTUDO DE CASOS SUPOÑERÁ UN 15% (1,5 SOBRE 10) DA NOTA GLOBAL DA MATERIA. O PESO DE CADA UN DOS EXERCICIOS DESENVOLVIDOS VARIARÁ EN FUNCIÓN DO GRAO DE DIFICULTAS DESTE.

A CUALIFICACIÓN DO PROCESO DE AVALIACIÓN CONTINUA É O RESULTADO DA AVALIACIÓN CONXUNTA DO ESTUDO DE CASOS E DA ANÁLISE DE MODELOS DE SIMULACIÓN. A DEVANDITA CUALIFICACIÓN SÓ SERÁ POSIBLE OBTELA DURANTE O PERÍODO LECTIVO DE SETEMBRO A XANEIRO. A DEVANDITA CUALIFICACIÓN MANTERASE PARA O EXAME DE XULLO E PARA O EXTRAORDINARIOS DE DECEMBRO.

DADO O PESO FUNDAMENTAL DA AVALIACIÓN CONTINUA E A SÚA VINCULACIÓN AO DESENVOLVEMENTO DO CURSO, ESTA HA DE SER NECESARIAMENTE EFECTUADA AO LONGO DO CURSO. A CUALIFICACIÓN DA MATERIA SERÁ A MEDIA DA AVALIACIÓN CONTINUA E DA NOTA DA PROBA FINAL.
15
Proba de resposta breve B10 Consiste nun exame que pode combinar preguntas de respostas curtas con preguntas tipo test. A súa duración pode oscilar entre 90 e 120 minutos.
Realizarase o día, hora e aula que figure no calendario oficial de exames fixado pola Xunta de Facultade.

A PROBA DE RESPOSTA MÚLTIPLE SUPOÑERÁ UN 50% (5 SOBRE 10) DA NOTA GLOBAL DA MATERIA.
PARA PODER APROBAR É NECESARIO OBTER UN MÍNIMO DE 2,5 PUNTOS.
50
 
Observacións avaliación

Avaliación continua: Ao longo do curso, parte das clases presenciais dedicaranse á discusión e debate sobre os temas explicados. Dado que o obxectivo fundamental é desenvolver unha aprendizaxe activa por parte do alumno, procurarase que este dispoña do material dos diferentes temas antes da súa exposición en clase, con obxecto deque a clase sirva para resaltar os puntos centrais de cada tema e resolver as dúbidas que o alumno se puidese formar ao efectuar un primerestudio do material do tema. Está previsto que as 15 semanas do curso se distribuirán da seguinte forma: 10 semanas para exposición dos diferentes temas do programa. 5 semanas para a avaliación e control dos diferentes contidos. A asistenciaa as sesións de traballo reducido programadas ao longo do curso e a lastutorías personalizadas será tida en conta no proceso de avaliación continua. Laparticipación activa no desenvolvemento de cada un dos temas en clase serávalorada polo profesor, na medida que a devandita participación demostre o interésy os coñecementos do alumno, e sexa pertinente no momento no que sehace. A puntuación máxima da avaliación continua é de 5 sobre 10.



A AVALIACIÓN CONTINUA HA DE FACERSE NECESARIAMENTE NO PERÍODO LECTIVO DE SETEMBRO A DECEMBRO.
Exame final:

Realizarase unha proba única o día, hora e aula fixada no calendario oficial de exames, aprobado pola xunta de facultade. Consistirá nunha proba que supoñerá o 50% da nota final (5 sobre 10). Esíxese un mínimo de 2,5 puntos.

Os criterios de avaliación son os mesmos para cada unha das oportunidades de avaliación. Polo tanto, en ambas as dúas probas de avaliación teranse en conta as cualificacións obtidas no exercicio práctico, e no exame final, de acordo coa ponderación exposta no apartado anterior. a proba de resposta breve, de acordo coa ponderación exposta no apartado de avaliación.

A CUALIFICACIÓN FINAL SERÁ A SUMA DAS CUALIFICACIÓNS DECADA UN DOS COMPOÑENTES: ESTUDO DE CASOS SIMULACIÓN E PROBA DE RESPUESTABREVE. NON OBSTANTE HAN DE TERSE EN CONTA OS MÍNIMOS ESIXIDOS EN CADA PARTE:

ESTUDO DE CASOS + SIMULACIÓN = MÁXIMO DE 5 PUNTOS

PROBA FINAL =2 PUNTOS COMO MÍNIMO SOBRE UN MÁXIMO DE 5 PUNTOS

SE SE ALCANZA O MÍNIMO ESIXIDO NA PROBA FINAL A CUALIFICACIÓN FINAL SERÁ A SUMA DESAS DÚAS CUALIFICACIÓNS. DE NON SER ASÍ A CUALIFICACIÓN FINAL SERÁ A CORRESPONDENTE Á PROBA FINAL.

Os criterios de puntuación da proba daranse a coñecer no momento da súa realización e subministraranse xunto co enunciado.

O comportamento fraudulento en calquera dos apartados sometidos a valoración supoñerá a cualificación de cero puntos na avaliación final.

De acordo coa normativa vixente, considerarase que un alumno estará sometido ao proceso de avaliación continua se se integra nun grupo para a realización dun dos exercicios prácticos presentados. En caso de someterse ao proceso de avaliación continua e non se presentar ao exame final figurará como suspenso na acta correspondente. Pola contra, se o alumno non se somete ao proceso de avaliación continua, terá dereito a que se lle cualifique o exame final e figurará como non presentado na convocatoria correspondente (xaneiro e xullo).

A non realización dalgún dos tres controis, ou da defensa do exercicio práctico, nas datas programadas, supoñerá que o traballo teña unha cualificación de cero para aqueles compoñentes do grupo de traballo que non comparezan.


Os únicos utensilios cos que está permitido o acceso ao recinto da proba son os básicos para contestar ao exame: lapis, bolígrafo ou pluma, e goma de borrar. Está expresamente prohibido ter acceso durante o exame a teléfonos móbiles e calquera outros dispositivos capaces de comunicación a distancia e/ou de almacenamento de información. A non observancia desta norma supón o que se considere como realizada fraudulentamente a proba.

O alumno ha de acreditar a súa identidade de acordo á normativa vixente.

Para calquera outra cuestión non expresamente detallada nesta guía se estará ao disposto na normativa vixente aplicable a cada caso que se formule.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes