Teaching GuideTerm
Faculty of Economics and Business
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Subjects
  Consumer Behaviour: Products and Brands
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2019/20
Subject (*) Consumer Behaviour: Products and Brands Code 611G02037
Study programme
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía
Empresa
Coordinador
Blazquez Lozano, Felix
E-mail
felix.blazquez@udc.es
Lecturers
Blazquez Lozano, Felix
Salido Andrés, Noelia
E-mail
felix.blazquez@udc.es
noelia.sandres@udc.es
Web
General description O obxectivo fundamental da materia é introducir ao alumno en comprender a importancia da marca e do comportamento dos consumidores na economía e a empresa. En concreto os obxectivos da materia son os seguintes: 1. Introducir ao alumno na investigación da política de produtos e marcas. 2. O proceso de desenvolvemento de novos produtos e a súa innovación. 3. Xestión das marcas e do seu valor. 4. Coñecemento e xestión do comportamento dos consumidores.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes