Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Coportamento do Consumidor. Productos e Marcas
   Contidos
Temas Subtemas
PARTE I. FUNDAMENTOS E XESTIÓN DE PRODUCTOS TEMA 1. INTRODUCCIÓN: IMPORTANCIA DAS VARIABLES PRODUCTO E MARCA
TEMA 2. INNOVACIÓN E DESENVOLVEMENTO DE NOVOS PRODUCTOS
TEMA 3. CONCEPTO DE PRODUCTO E XESTIÓN DA CARTERA DE PRODUCTOS
TEMA 4. CICLO DE VIDA DO PRODUCTO
PARTE II. FUNDAMENTOS E XESTIÓN DE MARCAS TEMA 5. FUNDAMENTOS DO VALOR DE MARCA
TEMA 6. DECISIONES DE MARCA I
TEMA 7. DECISIONES DE MARCA II: A MARCA NOS MERCADOS INTERNACIONALES
PARTE III. FUNDAMENTOS E XESTIÓN DO COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR TEMA 8. INTRODUCCIÓN Ó COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR
TEMA 9. FACTORES QUE INFLUYEN NEL PROCESO DE COMPRA
TEMA 10. FASES DO PROCESO DE COMPRA
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes