Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias Empresariais
 Asignaturas
  Comercio Exterior
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1. CONCEPTOS FUNDAMENTAIS 1.1. Importancia e desenvolvemento do comercio exterior
1.2. Definición de mercadotecnia internacional
1.3. Fundamentos de mercadotecnia (internacional)
1.4. Organismos Internacionais: OMC, GATT, BM e FMI
1.5. Funcionamento, características e estrutura do Comercio Mundial.
TEMA 2. ANÁLISE DO ÁMBITO CULTURAL E ECONÓMICO
2.1. Importancia da cultura ou factores culturais
2.2. Elementos socioculturais: grupos referencia e elementos culturais
2.3. Características do mercado
2.4. A Integración económica e as súas formas de desenvolvemento.
2.5. Fontes de financiamento e risco financeiro
2.6. Administración do risco financeiro
TEMA 3. ANÁLISE DO ÁMBITO POLÍTICO-LEGAL 3.1. Factores que afectan ao risco político
3.2. Diferentes tipos de risco político e a súa influencia nos investimentos
3.3. Estratexias para reducir o risco-país
TEMA 4. O PROCESO DE INTERNACIONALIZACION E AS FORMAS DE ACCESO 4.1. As Razóns da internacionalización ou saída ao mercado exterior.
4.2. O proceso de planificación estratéxica
4.3. Proceso de internacionalización: as súas etapas.
4.4. Estratexias de internacionalización: Concepto
4.5. Tipoloxía e formas de acceso
TEMA 5. AS DECISIÓNS DE PRODUTO NOS MERCADOS INTERNACIONAIS 5.1. Concepto de produto no comercio exterior.
5.2. O posicionamento do produto nos mercados exteriores. A competitividade e valor engadido como factores clave de éxito.
5.3 Estratexia de Concentración vs. Diversificación
5.4. Estratexia de Standarización vs. Adaptación
TEMA 6. A DISTRIBUCIÓN E COMUNICACIÓN NOS MERCADOS INTERNACIONAIS. 6.1. Concepto de canle de distribución nos mercados exteriores.
6.2. Funcións dos intermediarios no comercio exterior.
6.3. Configuración da canle distribución nas empresas exportadoras.

TEMA 7. INCOTERMS: A FIXACIÓN DE PREZOS PARA OS MERCADOS INTERNACIONAIS
7.1. Concepto e utilidade dos INCOTERMS.
7.2. Tipoloxía e emprego na documentación de importación-exportación.

TEMA 8. TRAMITES DO COMERCIO EXTERIOR
8.1. As Aduanas e a lexislación aduaneira.
8.2. Aranceis e cotas como trabas ao comercio internacional.
8.3. Outro tipo de barreiras ao comercio mundial: requisitos técnicos, legais, etc.
8.4. Documentos da xestión de exportación e importación
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes