Teaching GuideTerm Faculty of Sport Sciences and Physical Education |
Licenciado en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Study programme competences / results |
Type A | Code | Study programme competences / results - Specific | |
A1 | Deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino – aprendizaxe relativos á actividade física e do deporte con atención ás características individuais e contextuais das persoas. | ||
A2 | Promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos de práctica da actividade física e do deporte entre a poboación escolar. | ||
A3 | Planificar, desenvolver e controlar o proceso de adestramento nos seus distintos niveis. | ||
A4 | Aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais, durante a dirección do adestramento deportivo. | ||
A5 | Avaliar a condición física e prescribir exercicios físicos orientados cara a saúde. | ||
A6 | Promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos de práctica da actividade física e do deporte, entre a poboación adulta, maiores e discapacitados. | ||
A7 | Identificar os riscos que se derivan para a saúde, da práctica de actividades físicas inadecuadas, entre a poboación que realiza práctica física orientada á saúde. | ||
A8 | Planificar, desenvolver e avaliar a realización de actividades físico-deportivas recreativas. | ||
A9 | Elaborar programas para a dirección de organizacións, entidades e instalacións deportivas. | ||
A10 | Seleccionar e saber utilizar o material e equipamento deportivo, adecuado para cada tipo de actividade físico- deportiva recreativa. | ||
A11 | Promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos de práctica actividade física e do deporte, entre a poboación que realiza adestramento deportivo. | ||
A12 | Aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais, na proposta de tarefas a ensinar no contexto educativo. | ||
A13 | Identificar os riscos que se derivan para a saúde dos escolares, da práctica de actividades físicas inadecuadas. | ||
A14 | Planificar, desenvolver e avaliar a realización de programas de deporte escolar. | ||
A15 | Seleccionar e saber utilizar o material e equipamento deportivo, adecuado para cada tipo de actividade na educación física. |
Type B | Code | Study programme competences / results - Basic / General | |
B1 | Aprender a aprender. | ||
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. | ||
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | ||
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. | ||
B5 | Traballar de forma colaboradora. | ||
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | ||
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. | ||
B8 | Habilidade na xestión da información. | ||
B9 | Desenvolver hábitos de excelencia e calidade no exercicio profesional. | ||
B10 | Actuar dentro dos principios éticos necesarios para o correcto exercicio profesional. |
Type C | Code | Study programme competences / results - Transversal / Nuclear |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|