Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Socioloxía da actividade física e do deporte
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba obxectiva A2 A1 A3 A7 B3 B5 B7 B12 B15 B18 B19 C4 **Refírese os "Examenes Test de Moodle".

Faranse tantos examenes como bloques temáticos hai, ainda que cada un ten diferente valor dado que o contido de cada bloque tamen é diferente:
- Bloque I: 5%
- Bloque II: 10%
- Bloque III: 10%
- Bloque IV: 20%
- Bloque V: 20%
- Bloque VI: 20%
- Bloque VII: 15% (probablemente será o último día do cuatrimestre)

- Estas Probas obxectivas realizaranse a través da plataforma de tele-formación da UDC (Moodle) e durante un tempo adaptado ao número de preguntas. Polo tanto, o alumnado debe dispor dos aparellos necesarios para poder realizar o examen.

- Tipo de preguntas: de Verdadeiro-Falso

- Sistema de corrección: acertos menos erros

- OS EXÁMENES PODRÁN FACERSE EN CALQUERA MOMENTO, UNHA VEZ QUE SE TEÑA IMPARTIDO O CONTIDO (INCLUSO 2 DÍAS DESPOIS)

- É OBRIGATORIO REALIZAR TODOS OS PARCIAIS DA AVALIACIÓN CONTINUA, NON PODE QUEDAR NINGÚN SIN FACER.

- PARA APROBAR A AVALIACIÓN CONTINUA HAI QUE ACADAR UN 5,00 NA MEDIA DOS 7 EXÁMENES (AÍNDA QUE 2 DELES PODEN ESTAR SUSPENSOS CUN 4)


AVALIACION CONTINUA.
1.- ECF (Evaluación Continua Formativa): 70% (durante o cuatrimestre)
- Test Moodle: 7 examenes. 70%

2.- ECPG (Evaluación Continua Prueba Global): 30%. Xunio
- Test Moodle: 30%


AVALIACIÓN ÚNICA (JULIO) (100%)
- Test Moodle: 100%
- Para aprobar será necesario obter o 60% da puntuación total do examen.



** ALUMNADO QUE SUSPENDE OU PERDE A AVALIACIÓN CONTINUA:
- SON OS QUE NON CHEGAN O APROBADO NA MEDIA, OS QUE TEÑEN MAIS DE
2 EXÁMENES SUSPENSOS OU NON TEÑEN FEITO TODOS OS EXÁMENES.
- ADMÍTESE TER 2 EXÁMENES SUSPENSOS CON UNHA PUNTUACIÓN DE 4,00: NESTES CASOS SE SEGUIRÁ COA AVALIACIÓN CONTINUA.
- O ALUMNADO QUE PERDE A AVALIACIÓN CONTINUA NON PODE PRESENTARSE O EXAMEN DA DATA DE XUNIO
- O EXAMEN DA DATA DE XUÑO TEN UN VALOR DO 30% (O 70% RESTANTE CONSÍGUESE A TRAVÉS DA AVALIACIÓN CONTINUA NO CUATRIMESTRE): POLO TANTO NON É POSIBLE APROBAR A MATERIA PERDENDO A AVALIACIÓN CONTINUA E FACENDO O EXAMEN CUN VALOR DO 30%


** Alumnado que NON fixo AVALiACIÓN CONTINUA OU SUSPENDEN-ABANDONAN.
- Examen de xulio ten un valor de 100%. Para aprobar será necesario obter o 60% da puntuación total do examen.

- NON SE GARDAN NOTAS DA AVALIACIÓN CONTINUA
- NON SE GARDAN NOTAS DE CURSOS ANTERIORES





100
Aprendizaxe servizo A1 A3 A7 B3 B5
- A calificación do traballo, sobre 10 puntos, fará media coa calificación final obtida na asignatura a través dos examenes, sempre que esa calificación sexa de aprobado.

Non se indica neste apartado o valor na avaliación pois é un traballo voluntario.

Para facer este traballo voluntario (ou calquera outro) o alumnado debe ter a autorización da profesora.

A solicitude de traballos voluntarios farase a partir da explicación do módulo II e ata o módulo VI.

Poden facer os traballos voluntarios o alumnado que asiste a clase e que ten os parciais aprobados.



Os obxectivos do TRABALLO VOLUNTARIO: aplicar os conceptos da asignatura, a un partido (espectadore-xogadoras), club-equipo, as entrevistas realizadas (mulleres, persoas do colectivo LGTBIQ, etc.)





0
 
Observacións avaliación

1. Asistencia. É necesaria a asistencia as sesiones prácticas para poder realizar a avaliación continua: nelas se requiere a participación e a exposición das Prácticas de Aula realizadas. (Lembrase que a asistencia a clase é un dereito e un deber).

2. A porcentaxe mínima de asistencia para a avaliación será do: 70% nas sesions prácticas

- O alumnado ten o dereito e o deber de asistir as clases das asignaturas nas que se matricula. O ensino é presencial. Non se contempla o ensino a distancia. Non se permite a opción de que o alumnado acuda só os parciais

- O alumnado que, por causas de problemas de saúde certificados, hospitalización, etc., non alcance o 70% de presencialidade, a profesora analizará a sua situación particular para permitirlle continuar coa avaliación continua 

3. Requisitos para la superar a asignatura:

                1ª Oportunidad: Avaliación continua

** ECF (Avaliación Continua Formativa). Proba obxectiva (7 exámenes parciais a través de Moodle o longo do cuatrimestre: 70% do valor da nota final). Non hai recuperación dos exámenes suspensos. Dado que a avaliación continua implica estudio continuo, os exámenes poden realizarse calquer día, con notificación na mesma semana do examen. 

** ECPG (Avaliación continua Proba Global). Examen final cuatrimestre a través de Moodle: valor 30%, debe estar aprobado. Si se suspende se recupera na 2ª oportunidade.

 

                2ª Oportunidade: Avaliación continua

** Si hai avaliación continua (coa presencialidade requerida) gardanse as calificacions dos 7 parciales (70%).

** Debe realizar o examen final do cuatrimestre (ECPG) (30%): entendese que o ten suspenso ou que non se presentou. 

              2ª oportunidade-AVALIACIÓN ÚNICA (XULLO): valor 100%. 

** O alumnado que se presenta a esta opción é que perdeu a avaliación continua, polo tanto, para aprobar, debe obter o 60% da puntuación total do examen. 

 

4. Os criterios de mantenimiento de partes superadas para a 2ª oportunidad: 

          ***Se conserva a calificación dos 7 exámenes parciais (non hai recuperación de posibles exámenes suspensos). Debe realizar o examen da convocatoria de xullo  (entendese que ten este examen suspenso ou Non Presentado)

 

5. Os criterios de mantemento de partes superadas en futuras convocatorias de evaluación: 

         *** Non se gardan as calificacions da avaliación continua para o seguinte curso.

         *** NON SE GARDAN NOTAS DE CURSOS ANTERIORES

          *** Só se gardan as calificaciones da 1ª oportunidad para a 2ª. 

 

6. Alumnado con matrícula parcial 

         *** A asistencia debe ser do 50%

                1ª Oportunidad:        

 - Debe realizar as mesmas Prácticas de Aula. 

- Debe realizar os mismos exámenes parciales de moodle (7 en total): se lle adaptarán as datas dalgún examen si fora estrictamente necesario. Pero deben ter disponibilidade para realizalos. 

- Atenderánse as suas dubidas a través de titorias de Moodle cada 15 días si é necesario .  

                2ª Oportunidad: 

 -- AVALIACION CONTINUA: O alumnado que suspenda en xuño o examen (30%) pode repetilo na 2ª oportunidade e terá o mesmo valor (30%). Ademáis, se considerará a puntuación obtida nos parciais (70%). 

- Si é necesario  adaptaranse as datas. 

-- AVALIACIÓN ÚNICA (XULLO) (100%)

 Test Moodle: 100%. O alumnado que opta a esta opción é que perdeu a avaliación continua, polo tanto, para aprobar será necesario obter o 60% da puntuación total do examen. 

7. Disponibilidade dos idiomas en relación as probas escritas de avaliación (no só a proba final): os exámenes estarán en castelan, tanto os parciais como o examen final de cuatrimestre.  Si se desexa realizar o examen final en galego o alumnado deberá solicitalo con un mes de antelación.  


8. Se contempla a posibilidade de opcions alternativas de avaliación para casos especiais xustificados con informes médicos. 

Realizaranse titorías, cambios de datas de parciais ou do examen final si fora necesario. 

 

9. Para realizar pruebas on-line, emplearase a plataforma virtual da UDC Moodle.

 

10.     Implicacions de fraude académico na realización das probas ou actividades de avaliación, 

A realización fraudulenta de proba ou actividades de avaliación implicará a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario (Regulamento disciplinar do estudantado da UDC, art. 11, apdo 4 b). Entenderase por fraude académica calquera comportamento premeditado tendente a falsear os resultados dun exame ou traballo, propio ou alleo, realizado como requisito para superar unha materia ou acreditar o rendemento académico (Lei 3/2022, do 24 de febreiro, de convivencia universitaria; art. 11, apdo g).

Ademais,  segundo a Lei de Convivencia Universitaria (BOE núm. 48, do 25 de febreiro de 2022), a fraude académica, considérase falta moi grave, podendo implicar expulsión de 2 a 3 anos da universidade constando no expediente académico ata o seu total cumprimento; así como, a perda de dereitos de matrícula parcial durante un curso ou semestre académico (art. 14). Enténdese por fraude académica calquera comportamento premeditado tendente a falsear os resultados dun exame ou traballo, propio ou alleo, realizado como requisito para superar unha materia ou acreditar o rendemento académico (art. 11).

 

Aplicación del art. 11, apdo. 4b, del Reglamento disciplinar del estudiantado de la UDC de 28 de junio de 2023.              


TRABALLOS VOLUNTARIOS. 

 

 B).-- O alumnado que esté entrenando equipos ou levando actividades extraescolares pode organizar unha entrevista en grupo para falar sobre os conceptos de sexismo, machismo, feminismo, etc. - Debe grabar a entrevista debate e despois transcribila. - A continuación debe identificar en ese texto os conceptos da asignatura. 

 C).-- Os sonidos do deporte": grabar o sonido dun entrenamento, dunha actividade nun ximnasio, nas gradas dun partido, etc. - Transcribir a grabación. - Identificar os conceptos da asignatura. 



 VALOR DO TRABALLO VOLUNTARIO. - A calificación do traballo fará media coa nota final alcanzada na materia. Pero é necesario ter aprobada a materia para facer media. 



* ALUMNADO CON DIVERSIDADE FUNCIONAL. Deben falar coa profesora a principio de curso para buscar solucions adecuadas a cada situación.

* ALUMNADO CON CUALQUERA PROBLEMÁTICA QUE PODA INTERFERIR NO PROCESO DE APRENDIZAXE, NO RENDIMENTO, NA CONCENTRACIÓN NO ESTUDIO, ETC. Deben falar coa profesora a principio de curso ou cuando xurda o problema. 

** Nos exámenes, nos traballos e na exposición das Prácticas de Aula hai que utilizar unha linguaxe inclusiva. 

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes