Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Teoría e práctica do exercicio
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Teoría e práctica do exercicio Código 620G01016
Titulación
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Educación Física e Deportiva
Coordinación
Romero Nieves, Jose Luis
Correo electrónico
j.l.romero@udc.es
Profesorado
Romero Nieves, Jose Luis
Correo electrónico
j.l.romero@udc.es
Web
Descrición xeral Nota: Traducido automáticamente mediante traductor de texto plano facilitado por la UDC (Nota: Traducido automaticamente mediante tradutor de texto plano facilitado pola UDC) DESCRIPTOR DE LA ASIGNATURA:"Teoría y práctica del ejercicio" Bases teóricas para su administración y aplicación práctica: aspectos conceptuales, descriptivos, técnicos, taxonómicos, metodológicos y su sistematización. Para la mejora del rendimiento motor humano, mediante el desarrollo de los factores internos: aspectos estructurales y funcionales (bio-mecánicos, bio-energéticos y bio-informáticos). y su evaluación mediante pruebas de campo para grandes poblaciones: aspectos instrumentales y normativos. (DESCRIPTOR DA MATERIA:"Teoría e práctica do exercicio" Basees teóricas para a súa administración e aplicación práctica: aspectos conceptuais, descritivos, técnicos, taxonómicos, metodolóxicos e o seu sistematización. Para a mellora do rendemento motor humano, mediante o desenvolvemento dos factores internos: aspectos estruturais e funcionais (bio-mecánicos, bio-enerxéticos e bio-informáticos). e a súa avaliación mediante probas de campo para grandes poboacións: aspectos instrumentais e normativos.)
Plan de continxencia 1. Modificaciones en los contenidos: No se modifican En gallego: (1. Modificacións nos contidos Non se modifican) 2. Metodologías. *Metodologías docentes que se mantienen: Sesión magistral (computa en la evaluación: examen escrito) Prácticas de ejercitación, evaluación de la condición física y aplicación (computa en la evaluación: examen escrito). *Metodologías docentes que se modifican: Las prácticas de ejercitación, evaluación de la condición física y aplicación, se desarrollan a través de: trabajos multimedia -dosier de la asignatura- (computa en la evaluación: entrega y examen escrito) Memoria de las sesiones reales y/o virtuales (computan en la evaluación: entrega y examen escrito) En gallego: (2. Metodoloxías. *Metodoloxías docentes que se manteñen: Sesión maxistral (computa na avaliación: exame escrito) Prácticas de ejercitación, avaliación da condición física e aplicación (computa na avaliación: exame escrito). *Metodoloxías docentes que se modifican: As prácticas de ejercitación, avaliación da condición física e aplicación, desenvólvense a través de: traballos multimedia -dossier da materia- (computa na avaliación: entrega e exame escrito) Memoria das sesións reais e/ou virtuais (computan na avaliación: entrega e exame escrito)) 3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado: Correo electrónico: Se atenderá en horario de tutorìas. Moodle: Atención (semanal) a las dudas del alumnado, mediante el apartado -preguntas más frecuentes- Teams: Sesión semanal en gran grupo y sesiones semanales en pequeños grupos en función de las necesidades En gallego: (3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Correo electrónico: Atenderase en horario de tutorías. Moodle: Atención (semanal) ás dúbidas do alumnado, mediante as apartado -preguntas máis frecuentes- Teams: Sesión semanal en gran grupo e sesións semanais en pequenos grupos en función das necesidades) 4. Modificaciones en la evaluación. En función de los diversos escenarios: Modalidad A: presencia de más el 80% de las sesiones Modalidad B: presencia entre el 50 y el 80% de las sesiones Modalidad C: presencia de menos del 50% de las sesiones Modalidad A: La nota se obtiene en los siguientes porcentajes, 70% corresponde al examen escrito y 30% a la validación de las memorias de las sesiones. Modalidad B: La nota se obtiene en los siguientes porcentajes, 60% corresponde al examen escrito y 40% a la validación de las memorias de las sesiones. Modalidad C: La nota se obtiene en los siguientes porcentajes, 50% corresponde al examen escrito y 50% a la validación de las memorias de las sesiones. Para aprobar la asignatura en cualquiera de las modalidades: es necesario alcanzar el cinco (5) en el examen escrito (tipo test de respuesta múltiple). El trabajo multimedia (dosier) en todas las modalidades, tiene carácter “voluntario” y se considera a efectos de “subir nota”. Independientemente, los contenidos y la guía de elaboración, se consideran materia de evaluación: examen escrito. *Observaciones de evaluación: Se mantienen las recogidas en la guía docente a excepción: - El cómputo de las memorias de las sesiones, se realizará respecto a las sesiones que hubo presenciales hasta el momento de suspensión de la actividad presencial. - Para considerar el trabajo multimedia a efectos de subir nota, deben realizarse todos (100%) los apartados indicados en la guía de elaboración del dosier. En gallego: (4. Modificacións na avaliación. En función dos diversos escenarios: Modalidade A: presenza de máis o 80% das sesións Modalidade B: presenza entre o 50 e o 80% das sesións Modalidade C: presenza de menos do 50% das sesións Modalidade A: A nota obtense nas seguintes porcentaxes, 70% corresponde ao exame escrito e 30% á validación das memorias das sesións. Modalidade B: A nota obtense nas seguintes porcentaxes, 60% corresponde ao exame escrito e 40% á validación das memorias das sesións. Modalidade C: A nota obtense nas seguintes porcentaxes, 50% corresponde ao exame escrito e 50% á validación das memorias das sesións. Para aprobar a materia en calquera das modalidades: é necesario alcanzar o cinco (5) no exame escrito (tipo test de resposta múltiple). O traballo multimedia (dossier) en todas as modalidades, ten carácter voluntario e considérase a efectos de subir nota. Independentemente, os contidos e a guía de elaboración, considéranse materia de avaliación: exame escrito. *Observacións de avaliación: Mantéñense as recollidas na guía docente a excepción: - O cómputo das memorias das sesións, realizarase respecto das sesións que houbo presenciais ata o momento de suspensión da actividade presencial. - Para considerar o traballo multimedia a efectos de subir nota, deben realizarse todos (100%) os apartados indicados na guía de elaboración do dossier.) 5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía Sin modificaciones. En gallego: (5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen modificacións)
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes