Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
2º cuadrimestre
Segundo
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Educación Física e Deportiva
Coordinación
Dopico Calvo, Xurxo
Correo electrónico
xurxo.dopico@udc.es
Profesorado
Carballeira Fernández, Eduardo
Dopico Calvo, Xurxo
Correo electrónico
eduardo.carballeira@udc.es
xurxo.dopico@udc.es
Web
Descrición xeral
A presente asignatura como compoñente do módulo FUNDAMENTOS DOS DEPORTES ten como obxectivo principal desenvolver no/na estudinte as seguintes competencias:
- Identificar e comprender os requisitos psico e sociomotores das habilidades de loita
- Identifitar e comprender os elementos técnico-tácticos que estruturan os deportes de loita
- Adquirir unha competencia básica na execución das habilidades de loita
- Deseñar, desenvolver e avaliar procesos básicos de ensino-aprendizaxe relativos ás actividades de loita.
Atendiendo a este planteamiento, los contenidos de la asignatura habían abordado fundamentalmente cuestiones referidas al empleo de las habilidades de lucha como componentes procedimentales en la Educación Física y en la iniciación deportiva, así como las peculiaridades didácticas derivadas de las mismas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
• Non se realizan cambios, manténdose a totalidade dos contidos. A imposibilidade puntual da Docencia Presencial obrigaría a adaptar os contidos teóricos á videoconferencia síncrona co estudantado afectado, a través da ferramenta Teams. En relación aos contidos cuxos obxectivos impliquen a adquisición de competencias motrices (Saber Facer) serán adaptados por videoconferencia naqueles aspectos que implican o coñecemento (ou Saber).
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
• Mantéñense a totalidade das Metodoloxías, e simplemente podería modificarse a Sesión Maxistral de contido práctico orientado ao “Saber Facer”, por Sesión Maxistral de contido práctico a través de Teams, orientado ao “Saber”.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
• Correo electrónico: Atención diaria, e resposta no menor tempo posible. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e/ou facer o seguemento dos traballos titelados. - Moodle: Diario. Uso segundo a necesidade do estudantado. O desenvolvemento da materia, contidos, exames, cualificacións, etc. faranse, coma sempre, a través desta plataforma. Serán incorporados todos os arquivos, exposicións, links a páxinas web e explicacións detalladas en dita plataforma para acceso asíncrono a dito material. - Teams: Dúas sesións semanáis para substituir a presencialidade física de aula, e 1 titoría para actividades xa contempladas na situación de normalidade académica. Utilización deste recurso a demanda do/da estudante e do profesor para realización de titorías grupáis ou individuáis
4. Modificacións na avaliación
• Non se contemplan modificacións na avaliación, xa que todas as probas poden acollerse a unha modalidade non presencial, no caso de coincidir a situación puntual de confinamento.
*Observacións de avaliación:
• Mantéñense as mesmas que figuran na Guía Docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
• Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo de xeito dixitalizado en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías