Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Fisioloxía do exercicio II
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba obxectiva A14 A18 A22 A23 A27 A28 A29 B1 B7 B9 B10 B11 C3 C6 C8 Ver a continuación 75
Obradoiro A14 A18 A23 A28 B7 B10 C3 Ver a continuación 25
 
Observacións avaliación

IDIOMA . Todas as probas de avaliación desenvolveranse en CASTELÁN . No entanto, si algún/ha estudante desexase realizar a proba global ou o exame final en galego, deberá solicitalo con 7 días de antelación á data da súa celebración. Por dificultades técnicas, este exame constará de preguntas seleccionadas polos profesores e non terán o carácter aleatorio da versión en castelán.

PRIMEIRA OPORTUNIDADE

SÓ SE CONTEMPLA UNHA AVALIACIÓN CONTINUA que incluirá actividades de avaliación continua(ao longo do cuadrimestre) e unha actividade final (proba global) na data oficial da primeira oportunidade. A avaliación continua suporá o 70% da cualificación final e a proba global o 30% restante. Para aprobar a materia será necesario obter unha cualificación final igual ou superior ao 50% da máxima posible e cumprir os requisitos específicos de cada actividade.

  • Avaliación continua, 70%
    • Non presencial, 10%
    • Presencial, 60%
      • Probas obxectivas, 35%
      • Panel de control ou diario de prácticas, 25%
    • Proba global: 30%

    Avaliación continua (70%)

    Na avaliación continua contémplanse dúas modalidades complementarias: presencial e non presencial. A primeira suporá o 60% da cualificación final e, a segunda, o 10%. Os resultados obtidos na avaliación formativa presencial non condicionarán a posibilidade de manter a avaliación continua; en cambio, para manter a avaliación continua e acceder á proba global da primeira oportunidade, será necesario que a puntuación media ponderada de todos os módulos na avaliación formativa non presencial alcance ou supere o 70% e a de ningún módulo sexa inferior ao 50%.

    A avaliación CONTINUA PRESENCIAL consistirá na realización de probas obxectivas (35%) e a participación nas prácticas de laboratorio que logo permitirán a elaboracicón dun diario de prácticas que será evaluado por pares supervisado porlo profesor (25%). As probas obxectivas realizaranse durante as sesións expositivas e durante as prácticas de laboratorio. En todas ou nalgunhas das sesións ou clases prácticas, sen previo aviso, proporase ao alumnado a realización de probas obxectivas (entre 10 e 31 ao longo do cuadrimestre) sobre os contidos e competencias tratados nesa mesma sesión ou nas precedentes. O único requisito esixido para a realización destas probas é a presenza física na aula no momento da súa celebración. En caso de ausencia e salvo por causas debidamente xustificadas, de acordo coa normativa da UDC, non se concederán máis oportunidades. Os detalles sobre o taller están descritos no apartado de metodoloxías. O 35% da puntuación media de todas as probas sumarase á cualificación final (máximo de 3,5 puntos). Para o cálculo da media dividirase a suma de todas as puntuacións obtidas entre o número de probas celebradas (incluíndo, por tanto, aquelas a as que o alumnado non se presentou). O 25% da cualificación obtida no diario de prácticas tamén se sumará á puntuación final (máximo 2,5 puntos).

    Para participar na avaliación CONTINUA NON PRESENCIAL será necesario responder de forma ordenada e secuencial á proba obxectiva de todos e cada un dos temas a través do Campus Virtual. Cada estudante disporá de 3 intentos en cada tema que poderá responder de forma NON PRESENCIAL en 3 días diferentes (terán que transcorrer polo menos 24 horas entre un intento e o seguinte).

    As probas correspondentes a cada módulo permanecerán
    dispoñibles durante un prazo de tempo determinado previamente e que o alumnado
    coñecerá desde o inicio do curso; unha vez concluído devandito prazo, xa non se
    poderán responder. Antes de acceder á proba do primeiro tema, o alumnado deberá
    contestar á proba sobre a Guía Docente que se inclúe nas actividades iniciais.
    A continuación, só poderá acceder ás probas dos temas seguintes, sempre en orde
    sucesiva, cando, polo menos nun dos intentos do tema previo teña alcanzada unha
    puntuación igual ou superior ao 30% (3 puntos sobre 10). Se non superase o 30%
    na proba dun tema, xa non podería realizar as dos temas seguintes dese mesmo
    módulo.

    Nesta actividade, e dada a ampla dispoñibilidade de tempo e horario para a súa realización, non se contemplan excepcións

    A avaliación formativa non presencial sumará o 10% da cualificación final (máximo 1 punto sobre 10).

    Proba global (30%)

    Esta actividade ten carácter PRESENCIAL.

    No caso de que se celebre na aula SERÁ OBRIGATORIO INSCRIBIRSE E ELIXIR HORARIO CUNHA ANTELACIÓN MÍNIMA DE 48 HORAS Á súa CELEBRACIÓN. Considerando o elevado número de alumnos e alumnas que se matriculan anualmente nesta materia, este requisito obedece á necesidade de organizar na plataforma os grupos e os horarios de celebración do exame, que serán de entre 25 e 50 persoas segundo a dispoñibilidade de espazo na aula. Para iso, avisarase a todo o alumnado con suficiente antelación e poderase realizar a inscrición a través dunha lista (enquisa) habilitada no Campus Virtual.

    Só poderá realizar a proba global (convocatoria da primeira oportunidade) quen teña superada a avaliación formativa non presencial.

    A proba global constará de duas partes: unha teórica e outra práctica. Na parte teórica avaliaranse os coñecementos sobre a materia (SABER); na parte práctica avaliaranse as competencias para resolver problemas e supostos de cálculo e de medición, interpretación e aplicación de variables fisiológicas.

    Para que a proba global téñase en conta no cálculo da cualificación final, será necesario alcanzar o 50% da puntuación máxima en cada parte (teórica e práctica). En caso contrario, non se superará a avaliación continua e para poder aprobar a materia habería que acudir á segunda oportunidade nas mesmas condicións. Para a segunda oportunidade consideraranse liberados aqueles módulos nos que se obtivese unha nota igual ou superior ao 50 % e, polo tanto, o alumnado deberá examinarse só naqueles nos que non se acadou unha nota mínima do 50 %.

    A proba global consistirá nun cuestionario de entre 75 e 95 preguntas para a parte teórica e entre 20 e 30 para a parte práctica, coas características, forma de puntuación e dispoñibilidade de tempo indicadas máis arriba.

    Cualificación final

    A cualificación final obterase sumando o 60% da puntuación alcanzada na avaliación formativa presencial (probas obxectivas, 35%; diario de prácticas, 25%), o 10% da puntuación conseguida na avaliación formativa non presencial e o 30% da proba global, sempre que se cumpran os requisitos mínimos esixidos para cada unha delas.

    Alumnado con matrícula a tempo parcial

    Para asegurar a posibilidade de avaliación continua do alumnado con matrícula a tempo parcial, sempre que teñan dispénsaa preceptiva para non asistir ás actividades presenciais, permitirase de maneira excepcional, e previa concertación co profesorado, a realización das probas da avaliación formativa presencial en momentos diferentes ao resto dos seus compañeiros e nun horario razoable.

    Para as demais actividades non se contemplan alternativas específicas porque a única actividade presencial obrigatoria é o exame final e nas restantes disponse de suficiente flexibilidade de datas e horarios para que cada persoa poida organizarse segundo mellor conveña ás súas circunstancias.

    Alumnado con diversidade funcional

    Considerando que a diversidade funcional pode ser moi variada, non se propón unha solución concreta, pero si se contempla a posibilidade de establecer as adaptacións necesarias para atender de forma persoal e específica a cada un dos casos que se poidan presentar para garantir a igualdade de oportunidades. Nestes casos, o alumno ou alumna solicitaría un tutoría co profesor coordinador para que este poida organizar a atención personalizada que requira e ofrecer as solucións máis adecuadas.

    SEGUNDA OPORTUNIDADE (xullo)

    Desenvolverase do mesmo xeito e nas mesmas condicións que a primeira oportunidade.

    OPORTUNIDADES POSTERIORES (seguintes cursos)

    Para os cursos posteriores conservaranse as cualificacións dos apartados de avaliación que xa fosen superadas previamente:

    • Avaliación continua non presencial: cando a nota media de todos e cada un dos módulos acade o 50% da máxima posible.

    • Avaliación continua presencial: cando a puntuación de cada parte (probas obxectivas e Diario de Prácticas) e de cada módulo alcance o 50% do máximo posible.

    • Proba global: cando a puntuación de cada parte e de cada módulo de ambas partes alcance o 50% do máximo posible.

    REALIZACIÓN FRAUDULENTA

    A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.

    Ademais,segundo a Lei de Convivencia Universitaria (BOE núm. 48, do 25 de febreiro de2022), a fraude académica, considérase falta moi grave, podendo implicar expulsiónde 2 a 3 anos da universidade constando no expediente académico ata o seu totalcumprimento; así como, a perda de dereitos de matrícula parcial durante uncurso ou semestre académico (art. 14). Enténdese por fraude académica calqueracomportamento premeditado tendente a falsear os resultados dun exame outraballo, propio ou alleo, realizado como requisito para superar unha materiaou acreditar o rendemento académico (art. 11).

    COLABORACIÓN OPTATIVA CON GRUPOS DE INVESTIGACIÓN (máximo1 punto)

    Na Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física desenvolven o seu labor investigador e docente varios grupos de investigación cuxas áreas de traballo están vinculadas co control motor e as respostas e adaptacións ao exercicio: Aprendizaje y Control Motor e Performance and Health Group.

    Unha vez superada a materia, pódese obter 1 punto extraordinario, que se sumará á cualificación final, colaborando activamente nas tarefas de investigación dalgún destes grupos e/ou participando nos seminarios específicos que ofertan a tal fin. Esta colaboración será de carácter voluntario (NON É OBRIGATORIA) e non se terá en conta para alcanzar o aprobado.

    Participar nas devanditas actividades supón a posibilidade de aplicar na práctica os coñecementos e competencias adquiridos na materia e de profundar nos conceptos e no dominio técnico de moitos dos seus contidos.

    Finalizada a colaboración, o Director do grupo que corresponda outorgará a cada alumno unha cualificación entre 0 e 1 punto que se trasladará á cualificación final.

    CUALIFICACIÓNS FINAIS

    As cualificacións finais expresaranse mediante cualificación numérica, de acordo co establecido no artigo 5 do RD 1125/2003 de 5 de setembro (BOE 18 de setembro), polo que se establece o sistema europeo de créditos e o sistema de cualificacións nas titulacións universitarias de carácter oficial. Estas cualificacións serán: 0-4,9=Suspenso; 5-6,9=Aprobado; 7-8,9=Notable; 9-10=Sobresaliente; a partir de9 a Matrícula de Honra corresponderá (dentro do número máximo permitido) ás mellores cualificacións.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes