Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
2º cuadrimestre
Terceiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Educación Física e Deportiva
Coordinación
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
joaquina.valverde@udc.es
Profesorado
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
joaquina.valverde@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia está incluída non MÓDULO 5 (Ensino dá educación física e ou deporte). Non devandito módulo, atópanse as MATERIAS que teñen unha íntima vinculación entre se, como é ou caso de "Ensino dá actividade física e ou deporte", "Actividades non medio natural" e "Actividade física e deporte adaptado".
En concreto, a MATERIA á que corresponde esta guía docente leva ou mesmo título que unha dás materias, "Actividade física e deporte adaptado" e identifícase cos seguintes descriptores:
1º) Actividad física y deporte para poblaciones con necesidades especiales: conocimiento, indicaciones y contraindicaciones.
2º) Conocimiento y elaboración de programas de intervención en educación física ante necesidades especiales de tipo anatómico-fisiológico, psíquico y/el inadaptación social.
3º) Actitud deontológica dentro de él contexto escolar obligatorio en actividad física y deporte adaptado.
Todo o contido do curso será impartido en lingua castelá.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Mantéñense íntegros todos os temas e os seus correspondentes apartados.
2. Metodoloxías
2.1.- Metodoloxías docentes que se manteñen:
2.1.1.- Aprendizaxe colaborativo (Traballo dos temas 1, 2 e 3).
2.1.2.- Estudo de casos (Traballo dos temas 4 e 5).
2.1.3.- Traballos tutelados (Para a 2ª oportunidade).
2.1.4.- Mapa conceptual (Ao final de cada tema).
2.1.5.- Probas obxectivas (Cuestionarios parciais).
2.2.- Metodoloxías docentes que se modifican:
2.2.1.- Sesións maxistrais: Realizaranse mediante videoconferencias a través de Microsoft Teams respectando os días e horarios que haxa programados.
2.2.2.- Proba mixta (Exame final): Realizarase a través do Campus virtual.
2.3.- Metodoloxías docentes que desaparecen:
2.3.1.- Prácticas de actividade física adaptada: Por imposibilidade de garantir as medidas mínimas de saúde, suprímense as sesións prácticas programadas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
3.1.- Correo electrónico institucional: Diariamente. Utilizarase para facer consultas acerca dos contidos teóricos da materia ou para solicitar unha tutoría virtual.
3.2.- Moodle: Será a plataforma por medio da cal as/vos alumna/poderanvos subir os seus traballos e contestar os cuestionarios expostos ao final de cada tema.
3.3.- Teams:
3.3.1.- Dúas sesións semanais para o “gran grupo”, nas cales se desenvolverán os contidos maxistrais.
3.3.2.- Unha sesión semanal con cada “pequeno grupo” que se aproveitará para o seguimento do traballos e resolver dúbidas respecto diso.
4. Modificaciounes na avaliación
• Aprendizaxe colaborativo……20%
• Estudo de casos…………………20%
• Proba mixta ……………………. 60%
* Observacións á avaliación:
1ª Oportunidade:
1. Probas:
? Probas obxectivas (Cuestionarios parciais). Optativas. Puntuación mínima=3. Realizaranse a través do Campus Virtual e en horario lectivo. Se se alcanza a puntuación mínima, non se terá que realizar a Proba mixta.
? Proba mixta (Exame final). Obrigatoria. Puntuación mínima=3 Farase presencial segundo o calendario académico.
2. Aprendizaxe colaborativo. Obrigatorio. Puntuación mínima=1.
3. Estudo de casos. Obrigatorio. Puntuación mínima=1.
2ª Oportunidade:
1. Proba mixta. Obrigatoria. Puntuación mínima=5.
2. Traballo tutelado. Optativo. Desenvolverán, de maneira individual, un traballo escrito a proposta da profesora que sirva para incrementar os coñecementos impartidos en clase.
Os criterios de mantemento de partes superadas para a segunda oportunidade son: Aqueles apartados que se superaron na primeira oportunidade manteranse para a oportunidade inmediatamente posterior.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Mantense íntegra con respecto á guía docente orixinal. En caso de ter que compartir algún arquivo ou ligazón, farase a través de One Drive Office 365.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías