Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Actividade física e deporte adaptado
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Actividade física e deporte adaptado Código 620G01027
Titulación
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Educación Física e Deportiva
Coordinación
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
joaquina.valverde@udc.es
Profesorado
Valverde Romera, Joaquina
Correo electrónico
joaquina.valverde@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia está incluída non MÓDULO 5 (Ensino dá educación física e ou deporte). Non devandito módulo, atópanse as MATERIAS que teñen unha íntima vinculación entre se, como é ou caso de "Ensino dá actividade física e ou deporte", "Actividades non medio natural" e "Actividade física e deporte adaptado". En concreto, a MATERIA á que corresponde esta guía docente leva ou mesmo título que unha dás materias, "Actividade física e deporte adaptado" e identifícase cos seguintes descriptores: 1º) Actividad física y deporte para poblaciones con necesidades especiales: conocimiento, indicaciones y contraindicaciones. 2º) Conocimiento y elaboración de programas de intervención en educación física ante necesidades especiales de tipo anatómico-fisiológico, psíquico y/el inadaptación social. 3º) Actitud deontológica dentro de él contexto escolar obligatorio en actividad física y deporte adaptado. Todo o contido do curso será impartido en lingua castelá.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Mantéñense íntegros todos os temas e os seus correspondentes apartados. 2. Metodoloxías 2.1.- Metodoloxías docentes que se manteñen: 2.1.1.- Aprendizaxe colaborativo (Traballo dos temas 1, 2 e 3). 2.1.2.- Estudo de casos (Traballo dos temas 4 e 5). 2.1.3.- Traballos tutelados (Para a 2ª oportunidade). 2.1.4.- Mapa conceptual (Ao final de cada tema). 2.1.5.- Probas obxectivas (Cuestionarios parciais). 2.2.- Metodoloxías docentes que se modifican: 2.2.1.- Sesións maxistrais: Realizaranse mediante videoconferencias a través de Microsoft Teams respectando os días e horarios que haxa programados. 2.2.2.- Proba mixta (Exame final): Realizarase a través do Campus virtual. 2.3.- Metodoloxías docentes que desaparecen: 2.3.1.- Prácticas de actividade física adaptada: Por imposibilidade de garantir as medidas mínimas de saúde, suprímense as sesións prácticas programadas. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado 3.1.- Correo electrónico institucional: Diariamente. Utilizarase para facer consultas acerca dos contidos teóricos da materia ou para solicitar unha tutoría virtual. 3.2.- Moodle: Será a plataforma por medio da cal as/vos alumna/poderanvos subir os seus traballos e contestar os cuestionarios expostos ao final de cada tema. 3.3.- Teams: 3.3.1.- Dúas sesións semanais para o “gran grupo”, nas cales se desenvolverán os contidos maxistrais. 3.3.2.- Unha sesión semanal con cada “pequeno grupo” que se aproveitará para o seguimento do traballos e resolver dúbidas respecto diso. 4. Modificaciounes na avaliación • Aprendizaxe colaborativo……20% • Estudo de casos…………………20% • Proba mixta ……………………. 60% * Observacións á avaliación: 1ª Oportunidade: 1. Probas: ? Probas obxectivas (Cuestionarios parciais). Optativas. Puntuación mínima=3. Realizaranse a través do Campus Virtual e en horario lectivo. Se se alcanza a puntuación mínima, non se terá que realizar a Proba mixta. ? Proba mixta (Exame final). Obrigatoria. Puntuación mínima=3 Farase presencial segundo o calendario académico. 2. Aprendizaxe colaborativo. Obrigatorio. Puntuación mínima=1. 3. Estudo de casos. Obrigatorio. Puntuación mínima=1. 2ª Oportunidade: 1. Proba mixta. Obrigatoria. Puntuación mínima=5. 2. Traballo tutelado. Optativo. Desenvolverán, de maneira individual, un traballo escrito a proposta da profesora que sirva para incrementar os coñecementos impartidos en clase. Os criterios de mantemento de partes superadas para a segunda oportunidade son: Aqueles apartados que se superaron na primeira oportunidade manteranse para a oportunidade inmediatamente posterior. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Mantense íntegra con respecto á guía docente orixinal. En caso de ter que compartir algún arquivo ou ligazón, farase a través de One Drive Office 365.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes