Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Actividade física e deporte adaptado
   Contidos
Temas Subtemas
BLOQUE 1: Actividade física e deporte adaptado para poboacións con necesidades especiais: coñecemento, indicacións e contraindicaciones. TEMA 1: Fundamentos básicos de actividade física e deporte adaptado
1.1.- Bases conceptuais sobre Actividade Física Adaptada.
1.1.1.- Definicións.
1.1.2.- Clasificación.
1.1.3.- Ámbitos de aplicación.
1.1.4.- Programas actuais.
1.2.- Aproximación ao Deporte Adaptado.
1.2.1.- Definicións.
1.2.2.- Clasificación.
1.2.3.- Orixe e evolución do deporte adaptado.
1.2.4.- Principais organismos internacionais, nacionais e autonómicos do deporte adaptado.

TEMA 2: O marco legal e as consideracións arquitectónicas e materiais
2.1.- Marco legal.
2.1.1.- Normativa principal.
2.1.2.- Leis específicas.
2.2.- Consideracións arquitectónicas e materiais.
2.2.1.- Principios normativos básicos.
2.2.2.- As instalacións deportivas.
2.2.3.- O material deportivo e as súas adaptacións.

TEMA 3: Poboacións con discapacidade
3.1.- Terminología e clasificación.
3.2.- Clasificación e definición de conceptos.
3.3.- Etiología, avaliación e prevención.
3.4.- Problemática da persoa con discapacidade
BLOQUE 2: Actitude deontolóxica dentro do contexto escolar obrigatorio en actividade física e deporte adaptado. TEMA 4: Adaptacións curriculares individualizadas (ACI) en educación física
4.1.- Cuestións xerais que regulan as ACI.
4.1.1.- Niveis de concreción curricular.
4.1.2.- Plan xeral de atención á diversidade.
4.1.3.- Modalidades de escolarización.
4.1.4.- Principios das ACI.
4.2.- Orixe e sistematización das adaptacións curriculares.
4.2.1.- Actuacións da Administración e dos centros docentes.
4.2.2.- Medidas das adaptacións curriculares.
4.2.3.- Fases das adaptacións curriculares individualizadas.
4.3.- As oito pautas metodolóxicas de actuación en educación física co Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo (ACNEAE).
BLOQUE 3: Coñecemento e elaboración de programas de intervención en educación física ante necesidades especiais de tipo sensorial, físico e psíquico/comportamental. TEMA 5:Educación física e deporte adaptado como elemento favorecedor do proceso de inclusión escolar
5.1.- Educación física e deporte adaptado para ACNEAE con discapacidade sensorial.
5.2.- Educación física e deporte adaptado para ACNEAE con discapacidade física motriz ligada ao sistema nervioso.
5.3.- Educación física e deporte adaptado para o ACNEAE con discapacidade física visceral.
5.4.- Educación física e deporte adaptado para o ACNEAE con discapacidade psíquica.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes