Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Actividade física e deporte adaptado
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Práctica de actividade física A3 A14 A24 A33 B11 Os alumnos poderán chegar a obter un máximo de 2 puntos na súa cualificación cuantitativa a condición de que PARTICIPEN ACTIVAMENTE, como mínimo, no 70% das sesións que se impartan. 20
Proba mixta B1 B2 B17 B19 Esta proba está composta por dous apartados de preguntas:
A) Tipo test: Consistirá en 40 preguntas referentes aos contidos expostos ao longo das sesións maxistrais, tanto teóricos como prácticos. Haberá 2 ou 3 opcións de resposta, sendo só una delas correcta.
B) Tipo ensaio: Farase a formulación de 2 cuestións abertas que as/os alumnas/os deberán ser capaces de contestar, de maneira correcta, seguindo todos os requisitos que se expoñan no enunciado de cada unha delas.
60
Estudo de casos A7 A24 Os alumnos, distribuídos en grupos de tres o catros persoas, realizarán un traballo segundo as indicacións dadas pola profesora nas sesións teóricas, co fin de complementar os temas 4 y 5 impartidos en clase.
A presentación deste traballo farase a través da plataforma Campus Virtual da Universidade. Aqueles que non consigan o apto, ou non fosen enviados en o tempo acordado o en forma apropiada (ficheiro Word ou PDF), poderán volver presentalos na seguinte oportunidade.
10
Aprendizaxe colaborativa A24 B2 B3 C4 C6 C7 Os alumnos, distribuídos en grupos de tres o catros persoas, realizarán un traballo segundo as indicacións dadas pola profesora nas sesións teóricas, co fin de complementar os temas 1, 2 y 3 impartidos en clase.
A presentación deste traballo farase a través da plataforma Campus Virtual da Universidade. Aqueles que non consigan o apto, ou non fosen enviados en o tempo acordado o en forma apropiada (ficheiro Word ou PDF), poderán volver presentalos na seguinte oportunidade.
10
 
Observacións avaliación

1. Esíxese
asistencia para a avaliación: SI

2. A PORCENTAXE MÍNIMA DE ASISTENCIA ás
prácticas para que computen na avaliación será do: 70%

- La
asistencia ás sesións prácticas será avaliada a condición de que haxa unha PARTICIPACIÓN ACTIVA; é dicir, o
alumnado involúcrese en clase desde os ámbitos físico-motriz, psicolóxico,
afectivo-emocional e social. Ademais, ao finalizar a sesión, terán que responder por escrito a unha pregunta vinculada ao desenvolvemento práctico da clase. A resposta entregaranlla á profesora nese mesmo momento e servirá para computar a participación activa.

- El alumnado que, POR
MOTIVOS XUSTIFICADOS E ACREDITADOS
(competición de elite, accidente,
lesión, enfermedad ou requirimento xudicial) NON ALCANCEN O 70% de participación activa nas prácticas PERO SÍ UN 60%, poderán
complementalo cun traballo de sesiones teórico-prácticas baseado nos contidos
das sesións ás que faltasen e que deberán entregar, como data límite, o mesmo
día do exame.

 

3. Os REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA son:

  1ª Oportunidade:

  1. Prácticas de actividade física. Obrigatorias.
    Puntuación mínima=1 (máximo 2).
  2. Probas:
    • Probas obxectivas (Cuestionarios parciais). Optativas. Puntuación mínima=3 (máximo 6). Realizaranse
      a través do Campus Virtual e en horario lectivo. Non se realizará ningún cuestionario fóra da data acordada a non ser por motivo xustificado e acreditado tal e como se contempla no segundo apartado do punto de dá as "Observacións avaliación". Se se alcanza a puntuación
      mínima, non se terá que realizar a Proba mixta. O valor de cada tema é:
      • Tema 1= 1 punto.
      • Tema 2= 1 punto.
      • Tema 3= 1 punto.
      • Tema 4= 1.5 puntos.
      • Tema 5= 1.5 puntos.
    • Proba mixta (Examen final). Obrigatoria. Puntuación mínima=3 (máximo 6). Farase
      presenzal segundo o calendario académico.
  3. Aprendizaxe colaborativo. Obrigatorio.
    Puntuación mínima=0.5 (máximo 1).
  4. Estudio de casos. Obrigatorio. Puntuación mínima=0.5 (máximo 1).

   2ª Oportunidade:

  1. Prácticas de actividade física. Obrigatorias.
    Puntuación mínima=1 (máxima 2).
  2. Proba mixta. Obrigatoria.
    Puntuación mínima=4 (máxima 6).
  3. Traballo tutelado. Optativo (máximo 2).
    Desenvolverán, de maneira individual, un traballo escrito a propuesta da profesora que sirva para
    incrementar os coñecementos impartidos en clase.

 

4. Os criterios de mantenimientou de partes superadas para a segunda oportunidade
son: Aqueles
apartados que se superaron na primeira oportunidade MANTERANSE ÍNTEGROS para a oportunidade inmediatamente posterior.

 

5. Os criterios de mantemento de partes superadas en
futuras convocatorias de avaliación son: Para aquel alumnado que teña que volver matricularse e
teña superado algún dos bloques, respectaráselle a nota que secase no devandito
bloque durante un MÁXIMO DE DOUS CURSOS
CONSECUTIVOS
. De non ser así, terá que cumprir cos requisitos da materia na
súa totalidade.

 

6. Alumnado con MATRÍCULA PARCIAL:

   1ª Oportunidade:

  1. Probas:
    • Probas obxectivas (Cuestionarios parciais). Optativas. Puntuación mínima=5 (máximo 8). Realizaranse a través
      do Campus Virtual e en horario lectivo. Non se realizará ningún cuestionario fóra da data acordada a non ser por motivo xustificado e acreditado tal e como se contempla no segundo apartado do punto de dá as "Observacións avaliación". Se se alcanza a puntuación mínima, non se terá que realizar a Proba mixta. O valor de cada tema é:
      • Tema 1= 1 punto.
      • Tema 2= 1 punto.
      • Tema 3= 1 punto.
      • Tema 4= 1.5 puntos.
      • Tema 5= 1.5 puntos.
    • Proba mixta (Exame final). Obligatoria
      .
      Puntuación mínima=5 (máximo 8). Farase presencial
      segundo o calendario académico.
  2. Aprendizaxe colaborativo. Obrigatorio.
    Puntuación mínima=0.5 (máximo 1).
  3. Estudio de casos. Obrigatorio. Puntuación mínima=0.5 (máximo 1).

   2ª Oportunidade:

  1. Proba mixta. Obligatoria. Puntuación
    mínima=5 (máximo 8).
  2. Traballo tutelado. Optativo (máximo 2). Desenvolverán, de maneira individual, un traballo escrito a propuesta da profesora que sirva para incrementar os coñecementos impartidos en clase.

 

7. Dispoñibilidade
dos idiomas en relación ás probas escritas de avaliación: O idioma de redacción
das probas mixtas e obxectivas será o CASTELÁN.
Pero se algún/a alumno/a desexase facelo noutro idioma (galego ou inglés), non
habería ningún inconveniente a condición de que o comunicase por escrito con
trinta días de antelación á data oficial da proba correspondente.

 

8. Oupciones alternativas de avaliación para
CASOS ESPECIAIS:
Para o alumnado que presente de maneira xustificada necesidades educativas especiais,
levarán a cabo as adaptacións curriculares que correspondan seguindo o
principio de individualización e en colaboración co coordinador do PAT da
facultade.

 

9. Faise fincapé en que, tao e como xa se mencionou no apartado
3., a lrealizar Os CUESTIONARIOS PARCIAIS (probas
on-line), empregarase a plataforma da
UDC,  A través DO CAMPUS VIRTUAL.

 

10.   Moi importante!: Acerca das CONSECUENCIAS DO PLAXIO na realización das probas ou actividades de avaliación: 

A realización fraudulenta de proba ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso %ou201C0%ou201D na materia e na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de face á convocatoria extraordinaria%ou201D.

Ademais, segundo a Lei de Convivencia Universitaria (BOE núm. 48, de 25 de febreiro de 2022), a fraude académica, considérase falta moi grave, podendo implicar expulsión de 2 a 3 anos da universidade constando no expediente académico ata o seu total cumprimento; así como, a perda de dereitos de matrícula parcial durante un curso ou semestre académico (art. 14). Enténdese por fraude académica calquera comportamento premeditado tendente a falsear os resultados dun exame ou traballo, propio ou alleo, realizado como requisito para superar unha materia ou acreditar o rendemento académico (art. 11)

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes