Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Prácticum
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Saídas de campo A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B11 B12 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 C4 C5 C6 C7 Avaliase en concreto o COMPROMISO PROFESIONAL MOSTRADO NAS PRÁCTICAS, para o que será determinante o informe evaluativo do/a tutor/a profesional 25
Traballos tutelados A35 A36 B1 B7 B9 B10 B13 C1 C2 C3 - AS TAREFAS/ EVIDENCIAS
- O DIARIO REFLEXIVO
75
 
Observacións avaliación
  • Non se contempla a realización de exame. 
  • Procedemento de entrega das tarefas/ evidencias:
    • A avaliación é continua, polo que se deben ir entregando as tarefas/evidencias ao longo de todo o proceso, aínda que pode variar dependendo do tipo de prácticas extensivas ou intensivas.
    • Na súa meirande parte son cualificadas polos/as titores/as académicos/as e outras pola coordinadora da materia e responsables de ámbito.
    • As tarefas deben ser supervisadas previamente, a definitiva súbese ó campus virtual ata a data establecida e son calificadas.
    • Deben ser entregadas TODAS, aínda que a nota final é o sumatorio e algunha poida non estar aprobada.
    • Si unha/un estudante entregando todas as evidencias non alcanza o aprobado, pode mellorar algunha das tarefas/evidencias na 2ª oportunidade de xuño, si non entregou algunha en prazo pódea entregar na 2ª oportunidade e ser cualificado. 
    • Ata o 30/05/2024 os/as titores/as académicos/as tenente para calificar (1ª oportunidade de Xuño) e ata o 10/07/2024 (a 2ª oportunidade de Xullo).
    • (Na táboa final sintetízase todo o proceso)
  • Manter reunións de seguimento co/o titor/a académico/a (polo menos 3) é requisito imprescindible, ao estar definidas como prácticas de intervención real e tutorizadas. O non cumprimento deste requisito suporá unha avaliación negativa na 1ª oportunidade de xuño; pero si realiza as que faltan poderá ser avaliado positivamente en xullo.  (Estas reunións rexístranse na temporalización e hanse de gardar as evidencias das mesmas)
  • Se o estudantado incumpre o acordo co centro de prácticas, establecido mediante o Proxecto Formativo, ou mostra un comportamento que falta á ética profesional recibirá unha cualificación de suspenso na materia, tendo que volver realizar todo o proceso.
  • En caso de suspender na primeira convocatoria, realizadas as prácticas e presentando o proxecto formativo e tendo unha valoración positiva do centro de prácticas, gardaránselle as prácticas e terá que entregar en data o seguinte curso académico as tarefas evaluativas. Si fose á adiantada terá que entregar toda a documentación nun único día coincidindo coa data do exame. (Debe falar previamente co/o titor/a académico/a e a coordinadora)
  • En caso de matrícula parcial contémplase a posibilidade de adaptar datas, pero terá que falar coa coordinadora inicialmente.
  • A realización fraudulenta de proba ou actividades de avaliación implicará a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario (Regulamento disciplinar do estudantado da UDC, art. 11, apdo 4 b). Entenderase por fraude académica calquera comportamento premeditado tendente a falsear os resultados dun exame ou traballo, propio ou alleo, realizado como requisito para superar unha materia ou acreditar o rendemento académico (Lei 3/2022, do 24 de febreiro, de convivencia universitaria; art. 11, apdo g).





























































TAREFA/EVIDENCIA



DATA ENTREGA



CALIFICACIÓN



RESPONSABLE EVALUACIÓN



Fase Preparación



Proxecto formativo


(Cúbrese a ordenador) (Fírmase por tódalas partes
implicadas) (PDF)


https://www.udc.es/es/emprego/practicas/Modelosdeconvenioseformularios/ (Anexo I- Aceptación e Proxecto formativo)



Ata o 30/11/23 os que lo inician no 1º cuatrimestre.


 


Ata o 28 /2/24 os que inician no 2º cuatrimestre.



Condición para realizar as prácticas y ser calificado
na materia



Coordinadora do Prácticum e responsables de
ámbito.



Contextualización
reflexiva e evidencia de observación do centro de prácticas


Inclúe:


·         
Breve descrición do centro, reflexiva e persoal. Recollendo aquela
información relevante para a realización das prácticas. Pódense incluir,
documentos do centro de prácticas que non son elaborados polos estudantes,
incluso fotografías, vídeos, etc., que constitúen evidencias da
contextualización, pero non supoñen un corta e pega. Importante reservar o
anonimato dos protagonistas
. (Ver rúbrica no campus virtual)


·         
Planilla de atención á diversidade, na que se analiza o tratamento de xénero
no centro e as medidas de atención á diversidade funcional.  Debe ir acompañada dunha reflexión sobre a
situación e algunha proposta de mellora. (Ver documento no campus virtual)

· Evidencia de observación, unha introducción de cómo se realizou a observación, unha síntese reflexiva de toda a observación e, como evidencia, un día/sesión de observación (pode ser unha planilla, escala, lista de control, caderno de notas)



Ata o 20/12/23 os que inician no 1º cuatrimestre.


 


 


Ata o 31/3/24 os que inician no 2º cuatrimestre.


 



(1,5 punto)



T. Académico/a





Fase intervención



Evidencia de
planificación


Planilla dun plan de adestramento, proxecto de xestión,
UD, programa de recuperación…


(Non é un documento demasiado extenso, pero demostra a capacidade
para programar a intervención en calquera ámbito, pode ser a modo de táboa)


 (O formato consensúase nas titorías)



Ata o 27/2/24 os que


inician no 1º cuatrimestre.


 


Ata o 15/4/24os que inician no 2º cuatrimestre.



(1 punto)



T. Académico/a




Fase valoración final



***** Diario


Recolle tódolo vivido durante as prácticas desde a
reflexión sobre a acción e para a acción futura, en ningún caso é un
documento descritivo, pero incorpora tócalas sesiones de intervención autónoma de manera detallada, ademáis da parte reflexiva. (Ver rúbrica no campus virtual)



Ata o 20/5/24 todo o alumnado


 



(4,5 puntos)



T. Académico/a



Evidencia compromiso
profesional na práctica


Informe avaliativo T. profesional


https://www.udc.es/es/emprego/practicas/Modelosdeconvenioseformularios/


O estudante subirá ó campus virtual o informe cuberto
polo T. profesional.



(2,5 puntos)



Planilla
temporalización


Detalla a intervención, rexistra as horas e todo o
realizado nas prácticas diariamente+ reunións titores/as e formación. Ten que
vir firmada por tódolos/as implicados/as.


(Ofrécense modelos de táboas no campus virtual)



*** Condición para ser cualificado



Coordinadora do Prácticum e responsables de
ámbito.


 



Evidencia final
e reflexiva do Prácticum


Memoria final (formato UDC)


https://www.udc.es/es/emprego/practicas/Modelosdeconvenioseformularios/ (Memoria final do estudante)


(Ver rúbrica no campus virtual)



(0,5 puntos)


Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes