Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Traballo fin de grao
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Comprender as posibles aplicacións do método científico aos diversos ámbitos das ciencias da actividade física e do deporte: deseño metodolóxico, rexistros, bases de datos e análise estatística. A1
A3
A6
A8
A12
A14
A16
A18
A19
A23
A24
A28
A30
A31
A34
A35
A36
B1
B2
B7
B8
B9
B10
B13
B17
C3
C5
C7
C8
Comprender as posibles aplicacións do método científico aos diversos ámbitos das ciencias da actividade física e do deporte: deseño metodolóxico, rexistros, bases de datos e análise estatística. A3
A12
A14
A15
A17
A18
A19
A20
A21
A25
A26
A27
A29
A30
A31
B3
B4
B7
B9
B11
B13
B15
B17
C1
C2
C5
Comprender problemas substanciais das ciencias da actividade física e o deporte e propor hipótese para deseñar a estratexia empírica para a súa demostración teórica, que levaría á mellor resolución dos problemas identificados. A1
A2
A3
A4
A7
A9
A10
A11
A13
A22
A32
A33
B5
B6
B12
B13
B16
B18
B19
C4
C6
C8
Comprender problemas substanciais das ciencias da actividade física e o deporte e propor hipótese para deseñar a estratexia empírica para a súa demostración teórica, que levaría á mellor resolución dos problemas identificados. A1
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A11
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A19
A20
A21
A31
A32
A33
B3
B4
B5
B6
B7
B11
B12
B14
B20
C1
C2
C4
Saber interpretar e utilizar a terminoloxía específica en lingua inglesa relacionada coa tecnoloxía, a información e a estatística aplicada á actividade física e o deporte: táboas de datos, gráficas, diagramas, procedementos, protocolos... A2
A3
A11
A35
A36
B7
B8
B10
C1
C2
C3
Saber interpretar e utilizar a terminoloxía específica en lingua inglesa relacionada coa tecnoloxía, a información e a estatística aplicada á actividade física e o deporte: táboas de datos, gráficas, diagramas, procedementos, protocolos... A3
A4
A35
A36
B1
B7
C1
C2
C3
Dotar ao alumno de mecanismos de control sobre a calidade da súa intervención profesiona A4
A8
A12
A14
A15
A16
A18
A19
A20
A21
A28
B1
B2
B3
B8
B19
C6
C7
C8
Dotar ao alumno de mecanismos de control sobre a calidade da súa intervención profesiona A1
A4
A5
A6
A7
A8
A10
A11
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A28
A29
B1
B5
B6
B7
C3
C4
C5
C6
C7
Coñecer e aplicar as novas tecnoloxías de obtención de rexistros e de procesamento da información e da imaxe á actividade física e ao deporte: formular proxectos que integren as diversas operacións A35
A36
B1
B2
B9
B20
C6
Coñecer e aplicar as novas tecnoloxías de obtención de rexistros e de procesamento da información e da imaxe á actividade física e ao deporte: formular proxectos que integren as diversas operacións A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A19
A20
A21
A22
A24
A25
A27
A29
A30
A32
A33
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B11
Aplicar a situacións profesións reais que fagan conscientes ao alumno dos seus puntos fortes e débiles para recoñecer e mellorar as súas propias aptitudes, actitudes e competencias persoais así como reorganizar marcos de referencia que lle sirvan para entender mellor os conceptos e contidos estudados durante a carreira A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A14
A15
A16
A17
A18
A19
A20
A21
A22
A23
A24
A25
A26
A27
A29
A30
A31
A32
A33
A34
A35
B2
B3
B4
B8
B9
B12
B13
B14
B15
C4
C5
C6
C7
Aplicar a situacións profesións reais que fagan conscientes ao alumno dos seus puntos fortes e débiles para recoñecer e mellorar as súas propias aptitudes, actitudes e competencias persoais así como reorganizar marcos de referencia que lle sirvan para entender mellor os conceptos e contidos estudados durante a carreira A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A19
A20
A21
A22
A23
A24
A25
A26
A27
A28
A29
A30
A31
A32
A33
A34
B1
B2
B3
B4
B7
B8
B12
B13
B14
B16
B17
B18
B20
C3
C4
C5
C6
C7
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes