Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Iniciación en deportes II (Natación) (optativa)
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta A5 A33 B1 B2 B9 Exame final teórico de toda a materia impartida, no cal se incluirán os contidos tratados nas prácticas; o tipo de exame será de exposición escrita (preguntas de desenvolvemento temático e preguntas de respostas breves) e/ou cuestións obxectivas. 20
Portafolios do alumno B7 B9 B20 C1 C2 C3 C6 C7 Exponse a posibilidade dun seguimento periódico do desenvolvemento do portafolios, recibindo unha puntuación en cada control.
Os elementos que integren o portafolios serán concretados ao comezo do curso.
20
Estudo de casos A18 A19 A25 B2 B7 Rexistros en vídeo de técnicas de nado:
- Análise cualitativo
- Análise cinemático
- Xustificación da execución en base aos datos observados e calculados
- Planificación da estratexia de mellora
Repetición do procedemento de análise tras un segundo rexistro, de ser posible.
30
Proba práctica A25 Exame final de execución sobre tres dos contidos desenvolvidos nas prácticas.
Os contidos e criterios de avaliación serán expostos de forma colectiva na primeira quincena do curso.
Cada alumno realizará un dobre labor:
- executante
- avaliador do resto de compañeiros (emitindo unha puntuación e unha xustificación da actividade avaliada) o cal, á súa vez, implicará unha parte da avaliación desta metodoloxía.
10
Proba obxectiva A27 B7 B9 C2 Durante o curso presentarase a través do campus virtual unha serie de probas obxectivas relacionadas cos contidos teóricos, que poderán levar a cabo durante as propias clases presenciais, co fin de motivar a asistencia, o estudo continuo e a resolución de dúbidas. 20
 
Observacións avaliación

1. Asistencia:

  • Esíxese asistencia para a avaliación da "Proba práctica" durante o desenvolvemento da metodoloxía "Práctica de actividade física".
  • Esíxese asistencia para a avaliación de "estudo de casos" durante o desenvolvemento da metodoloxía "Obradoiro".

2. A porcentaxe mínima de asistencia para poder optar á avaliación da proba práctica e do estudo de casos será do 70% en cada unha das metodoloxías indicadas no apartado 1 (práctica de actividade física e obradoiro). 

  • No caso de falta de asistencia, por causas xustificadas (acreditar mediante documentación) poderase solicitar a realización da práctica ou de taller en horario de titoría do profesorado, no período establecido para a súa posible recuperación.

3. Avaliación segundo oportunidade:

  • 1ª oportunidade:
    • Respecto a a realización da proba mixta:
      • O resultado da proba mixta ha de ser igual ou superior a 5.00 para realizar a media ponderada cos restantes elementos da avaliación. 
      •  Na folla de exame, a puntuación de cada pregunta farase explícita no caso de que as preguntas teñan un valor diferente.
    • Respecto a a metodoloxía “Estudo de casos”: o resultado da súa cualificación ha de ser igual ou superior a 5.00 para realizar a media ponderada dos restantes elementos de avaliación. 
    • Respecto a a metodoloxía “Proba práctica”: o resultado da súa cualificación ha de ser igual ou superior a 5.00 para realizar a media ponderada dos restantes elementos de avaliación.
    • A media ponderada, resultado das distintas metodoloxías obxecto de avaliación, ha de ser igual ou superior a 5.00 para superar a materia; sendo obrigatoria a realización de cada unha delas.
    • Pódese optar por realizar só a metodoloxía "proba clínica" ou só a metodoloxía "eventos científicos e/ou divulgativos" nese caso pódese chegar a obter ata 1.5 puntos en calquera dos dous apartados.
    • No caso de que unha metodoloxía de avaliación non poida levar a cabo, a súa porcentaxe na avaliación incorporarase ao da proba mixta.
    • Respecto a as convocatorias de exame: cada convocatoria consta de dúas oportunidades (xuño e xullo); cando nunha mesma convocatoria téñase unha cualificación de "non presentado" nunha oportunidade e "suspenso" na outra, no seu expediente constará na convocatoria como "suspenso". 
  • 2ª oportunidade:
    • Mantéñense os mesmos requirimentos que na 1ª oportunidade.
    • No caso de non realizarse as prácticas obrigatorias, estas deberán levar a cabo no seguinte curso académico.

4. Criterios de mantemento de partes superadas na 2ª oportunidade:

  • Manteranse as cualificacións obtidas en calquera das
    actividades correspondentes ás metodoloxías contempladas na avaliación, na
    primeira oportunidade de cada convocatoria, se o alumnado así o desexa.
5. Criterios de mantemento de partes superadas en futuras convocatorias:
  • Manteranse as cualificacións obtidas en calquera das
    actividades correspondentes ás metodoloxías contempladas na avaliación,
    logradas en convocatorias anteriores, exceptuando o caso dun posible
    cambio dos docentes que impartan a materia.
  • Os criterios para as convocatorias extraordinarias
    serán os mesmos aos xa establecidos.

6. Alumnado con matrícula a tempo parcial:

  • Atención personalizada: as numerosas actividades contempladas na metodoloxía probas obxectivas así como a documentación integrada no Campus Virtual da UDC, facilitará a todo o alumnado o estudo da materia; existindo a posibilidade de atención personalizada, nos horarios de titorías establecidos polo profesorado, ben de forma presencial ou ben a través de MS Teams.
  • Avaliación:
    • 1ª oportunidade:
      • A avaliación realizarase do mesmo xeito que para o resto do alumnado con matrícula a tempo completo; de igual forma, o peso da avaliación e o % de asistencia será o mesmo que para o resto do alumnado.
      • Probas obxectivas: facilitarase o seu acceso nun período diferente no caso de non poder ser realizadas no previamente establecido (requírese solicitude antes de concluír prazo de realización establecido).
      • Prácticas de actividade física e obradoiro: poderase solicitar a súa realización en horario de titoría do profesorado, no período establecido para a súa posible recuperación.
    • 2ª oportunidade:
      • a avaliación realizarase do mesmo xeito que para o resto do alumnado con matrícula a tempo completo; de igual forma, o peso da avaliación será o mesmo que para o resto do alumnado.

7. Dispoñibilidade dos idiomas en relación ás probas escritas de avaliación (non só a proba final):

  • Tanto a proba mixta como as probas obxectivas presentaranse no idioma no que
    se imparte a materia (castelán):
    • Quen desexe realizar a proba mixta noutra lingua
      oficial da UDC deberán solicitala durante o primeiro mes do cuadrimestre
      no que se imparte a materia.

8. Alternativas de avaliación para casos especiais xustificados:

  • Cada caso existente será tratado de forma particular, atendendo ás súas circunstancias, sen menoscabo dos resultados de aprendizaxe.

9. Para a realización de probas on-line, se houbese, empregarase a plataforma da UDC ou sistemas recoñecidos por esta.

10. Implicacións da fraude académica na
realización das probas ou actividades de avaliación:    
 


  • A realización fraudulenta de proba ou actividades de avaliación implicará a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario (Regulamento disciplinar do estudantado da UDC, art. 11, apdo. 4 b). Entenderase por fraude académica calquera comportamento premeditado tendente a falsear os resultados dun exame ou traballo, propio ou alleo, realizado como requisito para superar unha materia ou acreditar o rendemento académico (Lei 3/2022, do 24 de febreiro, de convivencia universitaria; art. 11, apdo. g).
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes