Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
 Asignaturas
  Química
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A1 A8 A9 A10 A11 A12 A17 A22 A23 A29 A31 A33 A38 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23 B24 C1 C2 C6 C9 C10 • Esta valoración será un 20% da nota final: 10% realización das prácticas, 10 % confección da libreta de laboratorio e 5 % a resolución dunha cuestión no exame.
• A non asistencia á prácticas de laboratorio supón o suspenso na asignatura. En casos moi xustificados pódese suplir a asistencia mediante a realización dun exame práctico relacionado coas prácticas non realizadas.

25
Seminario A8 A9 A10 A11 A23 A31 A33 A38 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23 B24 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 C10 • A asistencia á clases é voluntaria tanto as sesions de teoria como as de seminarios,, pero terase en conta a asistencia as mesmas. Aquel@s estudiantes que asistan e participen en más de un 60% se lles terá en conta na nota final (10% da nota final). Como asistencia non se entende somentes estar no aula, senon participar resolvendo problemas, prantexando dúbidas, e respostando cuestións que indique o/a profesor/a. así como entrega-los exercicios propostos.
5
Simulación A1 A8 A9 A10 A11 A12 A17 A22 A23 A29 A31 A33 A38 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B24 C1 C2 C3 C6 C7 C8 C9 C10 • A valoración desta parte da asignatura contará un 5% da cualificación total. O/a alumno/a deberá obter resultados con programas de simulación e saber interpretarlos.
5
Proba de resposta múltiple A8 A9 A10 A11 A29 A31 A33 A38 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C6 Este conxunto de probas computará un máximo dun 10% 10
Proba mixta A8 A9 A12 A17 A22 A23 A29 A31 A33 A38 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B22 C1 C2 C4 C6 C9 C10 • A cualificación do exame equivaldrá o 55% da nota do curso (25% teoría-35% problemas).
• Unha nota inferior a 4 en teoría ou en problemas suporá o suspenso da asignatura. Aquelas notas comprendidas entre un 4-5 poderán compensarse coas puntuacións das outras actividades avaliables. Senon é así, manterase a nota da parte compensable ata a segunda oportunidade dentro do mesmo curso académico
• No caso de realizarense dous exames parciais, para aproba-la asignatura debe obterse en ambos unha nota superior a 4 (tanto na parte de teoría como nos problemas). As medias obtidas da teoría e dos problemas entre ambos parciais, cando estén comprendidas entre 4-5 poderánse compensarse coas puntuacións das outras actividades avaliables. Senon é así, manterase a nota da parte compensable (media da teoría ou media dos problemas) ata a primeira ou segunda oportunidade dentro do mesmo curso académico. Esto quere decir que nos exames finais non se realizarán parciais
55
 
Observacións avaliación
  • Para superar a asignatura será sempre preciso obter, tanto na proba obxetiva como na simulación e nas prácticas de laboratorio, unha nota non inferior a 4.0 sobre 10, e acadar unha nota global mínima de 5.0 sobre 10 (a contribución de cada actividade avaliable é a indicada nesta guía docenteDacordo cos profesores os/as estudantes que no aprobaren na primera oportunidade -según se indica no apartado anterior- poden conservar, para a segunda oportunidade, as cualificaciones obtidas nas outras actividades avaliables con cualificación igual ou superior a 4.0 sobre 10. O igual que antes o aprobado implica acadar unha nota global mínima de 5.0 sobre 10 (a contribución de cada actividade avaliable é a indicada nesta guía docente). 
  • En ambas oportunidades de non acadar a nota mínima de 4 sobre 10, esixida nas actividades para as que previamente así se ten establecido, nembargantes, a media ponderada é igual ou superior a 5 sobre 10, a asignatura figurará suspensa coa cualificación de 4.5 sobre 10. Neste caso o/a estudante disporá de tres días para refacer estas actividades, evitando, sempre que sexa posible, que a entrega non coincida co período de exames da correspondente oportunidade.
  • Os/as estudantes que teñan aprobada a proba mixta e que a súa media
    ponderada sexa inferior a 5.0 sobre 10 excepcionalmente e segundo o criterio do
    profesorado da asignatura, poderán someter a valoración unha nova versión do
    exercicio de simulación e/ou da libreta de laboratorio. Neste caso o/a
    estudante disporá de tres días para refacer estas actividades, evitando, sempre que sexa posible, que a sua entrega non coincida durante o
    período de exames da correspondente oportunidade.

  • Cualquier estudiante que realice actividades avaliables considerase como presentado sempre e cando as mesmas representen máis do cuarenta por cento da nota global.
  • Por lo que atinxe a sucesivos cursos académicos, o proceso de ensinanza-aprendizaxe, incluída a avaliación refírese a un curso académico, e, polo tanto, tódalas actividades deben de volver a realizarse coa novo curso.
  • Serán aplicados os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 e A-III/2 do Código STCW, e as súas enmendas, relacionados con esta materia.
  • Durante a realización da proba obxectiva, en calquera de ambas oportunidades, agás que se indique o contrario , está prohibido o uso de calquer dispositivo con acceso a Internet. Pese a que non se aconsella traer ditos dispositivos á devandita actividade, poderá habilitarse un espazo para o seu almacenamento, sen que elo implique ningún tipo de responsabilidade por parte da UDC, da Escola ou dos profesores presentes durante a proba obxectiva. Se durante a realización da proba obxectiva, hai indicios do uso deses dispositivos, automaticamente o/a estudante será expulsado do aula, a prob aobxectiva cualificada con suspenso e se informará por escrito á dirección do centro segundo establece a normativa correspondente.
  • Polo que atinxe o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia son de aplicación os criterios anteriores agás a asistencia e participación nos seminarios. Neste caso disporán das actividades a realizar nos seminarios, que deberán entregar/enviar segundo se indique no MOODLE ou polo medio telemático que oportunamente se estableza
  • Por lo que atinxe a sucesivos cursos académicos, o proceso de ensinanza-aprendizaxe, incluída a avaliación, refírese a un curso académico, e, polo tanto, tódalas actividades deben de volver a realizarse coa novo curso


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O sistema de avaliación cumpre cos criterios de avaliación da competencia recollidos na Columna 4 dos seguintes cadros do Convenio STCW,modificado por Manila 2010:

· Cadro A-V/1-1-1. Especificación das normas mínimas de competenciaen formación básica para operacións de carga en petroleiros e quimiqueiros.

· Cadro A-V/1-1-2. Especificación das normas mínimas de competencia en formación avanzada para operacións de carga en petroleiros.

· Cadro A-V/1-1-3. Especificación das normas mínimas de competencia en formación avanzada para operacións de carga en quimiqueiros

· Cadro A-V/1-2-1. Especificación das normas mínimas de competencia en formación básica para as operacións de carga en buques tanque para otransporte de gas licuado.

· Cadro A-V/1-2-2. Especificación das normas mínimas decompetencia en formación avanzada para operacións de carga en buques tanquepara o transporte de gas licuado.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes