Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Tecnoloxías Mariñas
 Asignaturas
  Construcción Naval e Teoría do Buque
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Construcción Naval e Teoría do Buque Código 631G02160
Titulación
Grao en Tecnoloxías Mariñas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinación
Sánchez Girón, Javier Ramón
Correo electrónico
javier.sanchez5@udc.es
Profesorado
Sánchez Girón, Javier Ramón
Correo electrónico
javier.sanchez5@udc.es
Web
Descrición xeral
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios na parte de "Construción Naval". Con respecto ao ensino dos contidos sobre "Teoría do buque", pódense simplificar tanto como sexa posible, facendo unha selección daqueles considerados esenciais para garantir a adquisición de habilidades esenciais e resultados de aprendizaxe. 2. Metodoloxías * Metodoloxías docentes que se manteñen Para Construción Naval, a proposta do plan de continxencia nesta sección é manter as metodoloxías educativas: Sesión maxistral e Traballos tutelados. * Metodoloxías docentes que se modifican Para a parte de Construción Naval: Procédese ao paso dunha docencia maxistral presencial a en liña. Con respecto á Teoría do Buque: Sesión maxistral: As sesións maxistrais continuarán proporcionando o contido que será exposto a través de varios programas, ferramentas ou aplicacións proporcionadas pola UDC. Ademais, proporcionaranse exercicios que articulen preguntas teóricas e prácticas e, sobre todo, cálculos sobre os contidos que se ensinan e proporciónanse seguindo a plataforma Moodle e compleméntanse coas ferramentas do paquete de Office 365 (por exemplo: Outlook e / ou equipos). 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: Para realizar consultas, resolver dúbidas e facer un seguemento do traballo supervisado. Moodle: A través de foros. Teams: Sesións no calendario oficial para o desenvolvemento de contidos teórico-prácticos. Outook, Teams e teléfono: Resolución de problemas: para resolver os cálculos que xorden durante o curso, o alumno pode recibir atención a distancia utilizando os medios máis convenientes O horario oficial de titoría manterase aberto por medio de canles de comunicación directa cos estudantes. Informaranse os cambios na plataforma Moodle 4. Modificacións na avaliación Metodoloxía en Construción Naval: Traballos tutelados pasan a computar un 50% da puntuación obtida na materia. Metodoloxía Teoría do Buque: Avaliación Continua ou proba obxectiva pasando a puntuar o 50% da puntuación obtida na materia. Quen opte pola AVALIACIÓN CONTINUA presentarán os exercicios propostos durante o cuadrimestre. A cualificación dependerá dos criterios sen limitarse a: -se entrega antes de recibir as solucións, -como expón o exercicio / cálculo, -precisión e razoamento das respostas, -capacidade e interese en mellorar -avaliación da aprendizaxe en novos exercicios en función dos cales foron entregados e corrixidos -disposición para repetir exercicios erróneos cando se solicita unha nova entrega do mesmo exercicio / cálculo -contribuír ao grupo as propostas e / ou dúbidas. Sempre terá a opción de presentarse para subir nota. Aqueles que non opten pola avaliación continua terán a opción de realizar unha PROBA OBXECTIVA que se basea nos exercicios / cálculos estándar que se traballaron durante o curso. Os estudantes que optan por unha avaliación continua tamén poden realizar a maiores o exame. Esta é unha avaliación non presencial e coas seguintes metodoloxías posibles: Asíncrona Entrega de tarefas, casos ou exercicios prácticos utilizando o recurso "Tarefa" de Moodle. A resolución de tarefas tomará algún compoñente de reflexión persoal para garantir a identidade. Para garantir a identidade dos estudantes, pode solicitar que acompañe a entrega dunha pequena explicación en vídeo ou que os estudantes carguen o vídeo no seu Stream e compartan a ligazón na entrega da tarefa. Síncrona Exame oral individual con Microsoft Teams que detalla os pasos necesarios para chegar á solución de cálculo e / ou responder preguntas de corte máis teórico. Exame escrito a man individual utilizando Microsoft Teams e Microsoft Forms ou Moodle Contrólase a través de equipos aos estudantes. Ábrese un cuestionario de formularios ou Moodle coas preguntas do exame e dáse tempo para respondelas a man. Ao final dese tempo, os estudantes deben tomar fotos do exame e subilas ao cuestionario cuxa última pregunta debe estar no formato "Subir arquivo". * Observacións de avaliación: Elimínase o requisito de obter 4 puntos en cada parte da materia para aprobar. 5. Modificacións dá bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios na construción naval. O alumno terá información relacionada co tema na plataforma Moodle. Con respecto á teoría do barco, a bibliografía podería proporcionarse en Moodle a través de copias de partes de obras que non excederán o 10% do cálculo total do traballo, así como a webografía a través de ligazóns á biblioteca virtual de UDC.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes