Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Tecnoloxías Mariñas
 Asignaturas
  Fundamentos de Programación
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Manexar unha linguaxe de programación estructurada A13
A15
B8
B9
C3
Coñecer os pasos para realizar un programa e as suas principais compoñentes A13
A17
Coñecer as estructuras de control da programación estructurada e as diferenzas entre elas A13
Saber desenrolar programas para resolver problemas de pequena e mediana envergadura A2
A13
A16
A17
A20
B2
B5
B8
B9
C3
C9
C10
C11
C13
Construir programas correctos, ben organizados e documentados A13
A16
A17
A18
A67
C3
C11
C12
Adquirir bos hábitos ligados á programación A18
B5
B8
B9
C3
C5
C7
C11
C12
C13
Coñecer as distintas organizacións dos datos: variables, constantes, arrays, estructuras, punteiros. A13
A14
Ser capaz de depurar e reprogramar sistemas de control automático A67
A69
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes