Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Capacitación científico-técnica para a asesoría, a análise, o deseño, o cálculo, o proxecto, o mantemento, a conservación e a explotación nos campos relacionados coa enxeñaría civil: topografía, materiais de construción, xeotecnia, estruturas, edificación, hidráulica, enerxía, enxeñaría sanitaria, medio ambiente, enxeñaría marítima e urbanismo. |
|
A2 |
Capacidade para comprender os múltiples condicionamentos de carácter técnico e legal que se formulan na construción dunha obra pública e capacidade para empregar métodos contrastados e tecnoloxías acreditadas, coa finalidade de conseguir a maior eficacia na construción dentro do respecto polo medio e a protección da seguridade e saúde dos traballadores e usuarios da obra pública. |
|
A3 |
Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar a lexislación necesaria durante o desenvolvemento da profesión de enxeñeiro técnico de Obras Públicas na especialidade de Construcións Civís. |
|
A4 |
Coñecemento da historia da enxeñaría civil e capacitación para analizar e valorar as obras públicas en particular e a construción en xeral. |
|
A5 |
Coñecemento da profesión de enxeñeiro técnico de Obras Públicas na especialidade de Construcións Civís e das actividades que se poden realizar no ámbito da enxeñaría civil. |
|
A6 |
Capacidade para a resolución dos problemas matemáticos que se poidan formular no exercicio da profesión. En particular, coñecer, entender e utilizar a notación matemática, así como os conceptos básicos da álxebra, as propiedades das cónicas e cuádricas, o cálculo infinitesimal e os métodos analíticos para a súa aplicación na resolución de problemas de enxeñaría civil. |
|
A7 |
Coñecementos básicos sobre o uso dos ordenadores e a súa programación, así como unha introdución básica ao cálculo numérico. |
|
A8 |
Comprensión da aleatoriedade da maioría dos fenómenos físicos, sociais e económicos, o que permite actuar da forma correcta na toma de decisións ante a presenza de incerteza. |
|
A9 |
Capacidade para resolver os problemas físicos básicos de enxeñaría civil e coñecemento teórico e práctico das propiedades físicas, químicas, mecánicas e tecnolóxicas dos materiais de construción máis utilizados. |
|
A10 |
Capacidade para documentarse, obter información e aplicar os coñecementos de materiais de construción en sistemas estruturais. Coñecementos da relación entre a estrutura dos materiais e as propiedades mecánicas que dela se derivan. |
|
A11 |
Comprensión e dominio dos conceptos básicos sobre as leis xerais do movemento mecánico, a estática, as vibracións, as ondas e a acústica e a súa aplicación para a resolución de problemas propios da enxeñaría civil. |
|
A12 |
Capacidade de visión espacial e coñecemento das técnicas de representación gráfica, tanto por métodos tradicionais de xeometría métrica descritiva como mediante as aplicacións de deseño asistido por ordenador (CAD). |
|
A13 |
Coñecemento das técnicas topográficas imprescindibles para obter medicións, formar planos, establecer trazados, levar ao terreo xeometrías definidas ou controlar movementos de estruturas ou obras de terra. |
|
A14 |
Coñecementos básicos de xeoloxía e do comportamento de macizos rochosos, así como de xeotecnia e mecánica de solos e a súa aplicación en problemas relacionados con obras de construción civil. |
|
A15 |
Capacidade para analizar e comprender como as características das estruturas inflúen no seu comportamento e para coñecer as tipoloxías máis usuais na enxeñaría civil. Capacidade para aplicar os coñecementos sobre o funcionamento resistente das estruturas para dimensionalas seguindo as normativas existentes e utilizando métodos de cálculo tradicionais e numéricos. |
|
A16 |
Coñecemento dos fundamentos do comportamento das estruturas de formigón armado e pretensado. |
|
A17 |
Coñecemento da tipoloxía de elementos prefabricados, as características principais do seu cálculo e a súa aplicación nos procesos de fabricación. |
|
A18 |
Capacidade para preparar o proxecto, o cálculo, a construción e o mantemento de edificios por medio do coñecemento da estrutura, os acabados, as instalacións e os equipos propios da edificación. |
|
A19 |
Coñecementos sobre a patoloxía e reparación de elementos estruturais. |
|
A20 |
Coñecementos sobre as técnicas e instrumentación para o control de calidade das estruturas. |
|
A21 |
Coñecemento dos conceptos e os aspectos técnicos vinculados aos sistemas de conducións, tanto en presión como en lámina libre. |
|
A22 |
Coñecemento dos conceptos básicos de hidroloxía superficial e subterránea. |
|
A23 |
Coñecemento e comprensión dun sistema de abastecemento e dun sistema de saneamento a través dos distintos elementos que os compoñen, así como os coñecementos necesarios para o seu dimensionamento básico e dos aspectos tecnolóxicos relacionados coa súa implantación construtiva. |
|
A24 |
Coñecemento das leis xerais do electromagnetismo como base fundamental para a comprensión de calquera tipo de máquina eléctrica e das instalacións eléctricas. |
|
A25 |
Coñecementos fundamentais sobre o sistema eléctrico de potencia: xeración de enerxía, rede de transporte, repartición e distribución, así como sobre os tipos de liñas e condutores. Coñecemento da normativa sobre baixa e alta tensión. Coñecemento fundamental da xeración de enerxía eléctrica en España e do mercado eléctrico español. |
|
A26 |
Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar tecnoloxías actuais e a normativa vixente para resolver problemas relacionados cos residuos sólidos urbanos. |
|
A27 |
Coñecemento e comprensión do funcionamento dos ecosistemas e os factores ambientais co fin de inventariar o medio e aplicar metodoloxías de valoración de impactos para o seu emprego en estudos e avaliacións de impacto ambiental. |
|
A28 |
Coñecemento nas áreas de construción e explotación de portos e obras marítimas. |
|
A29 |
Coñecemento da problemática do dimensionamento, do proxecto, da construción e da conservación dos firmes dunha estrada, así como dos elementos que compoñen as dotacións viarias básicas. |
|
A30 |
Capacidade para construír e manter liñas de ferrocarril, con coñecementos suficientes para aplicar a normativa técnica, e identificar as características dos elementos constitutivos principais das instalacións de electrificación, sinalización, seguridade, comunicacións, así como identificar e diferenciar as características do material móbil. |
|
A31 |
Capacidade para comprender a influencia das infraestruturas na ordenación do territorio. |
|
A32 |
Capacidade para participar na urbanización do espazo público urbano, e nos proxectos dos servizos urbanos relacionados co proceso urbanizador, tales como distribución de auga, saneamento, enerxía, iluminación, comunicacións, xestión de residuos etc. |
|
A33 |
Capacidade para analizar os mecanismos de funcionamento dunha economía desde un punto de vista global e os problemas económicos da empresa e as diferentes formulacións existentes para a súa resolución, especialmente no ámbito da economía da construción como unha actividade económica dentro da economía xeral. |
|
A34 |
Coñecemento do marco técnico, económico e lexislativo e dos procedementos construtivos, a maquinaria de construción e as técnicas de planificación das obras. |
|
A35 |
Capacidade de análise da problemática da seguridade e saúde nas obras de construción. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar o pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
|
B8 |
Reciclaxe continua de coñecementos no ámbito global de actuación da enxeñaría civil. |
|
B9 |
Comprensión da importancia da innovación na profesión. |
|
B10 |
Aproveitamento e incorporación das novas tecnoloxías. |
|
B11 |
Entendemento e aplicación do marco legal da disciplina. |
|
B12 |
Comprensión da necesidade de actuar de forma enriquecedora sobre o medio contribuíndo ao desenvolvemento sostible. |
|
B13 |
Comprensión da necesidade de analizar a historia para entender o presente. |
|
B14 |
Apreciación da diversidade. |
|
B15 |
Facilidade para a integración en equipos multidisciplinares. |
|
B16 |
Capacidade para organizar e dirixir equipos de traballo. |
|
B17 |
Capacidade de análise, síntese e estruturación da información e das ideas. |
|
B18 |
Claridade na formulación de hipóteses. |
|
B19 |
Capacidade de abstracción. |
|
B20 |
Capacidade de traballo persoal organizado e planificado. |
|
B21 |
Capacidade de autoaprendizaxe por medio da inquietude por buscar e adquirir novos coñecementos e potenciar o uso das novas tecnoloxías da información. |
|
B22 |
Capacidade de enfrontar situacións novas. |
|
B23 |
Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita. |
|
B24 |
Capacidade para aumentar a calidade do deseño gráfico nas presentacións de traballos. |
|
B25 |
Capacidade para aplicar coñecementos básicos na aprendizaxe de coñecementos tecnolóxicos e na súa posta en práctica. |
|
B26 |
Capacidade de realizar probas, ensaios e experimentos e analizar, sintetizar e interpretar os resultados. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |