Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Camiños, Canais e Portos
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Grao en Enxeñaría de Obras Públicas
 Asignaturas
  Enxeñaría enerxética
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Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Enxeñaría enerxética Código 632G01013
Titulación
Grao en Enxeñaría de Obras Públicas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Civil
Coordinación
Sánchez-Tembleque y Díaz-Pache, Félix
Correo electrónico
felix.sanchez-tembleque.diaz-pache@udc.es
Profesorado
Montenegro Perez, Luis
Sánchez-Tembleque y Díaz-Pache, Félix
Correo electrónico
l.montenegro@udc.es
felix.sanchez-tembleque.diaz-pache@udc.es
Web http://ftp://ceres.udc.es/Asignaturas Moodle 3.0
Descrición xeral Repasar y dominar las leyes generales del electromagnetismo como base fundamental del estudio de las máquinas y las instalaciones eléctricas. Conocer las divisiones del electromagnetismo, conceptos básicos de la teoría de circuitos eléctricos y sus tipologías. Análisis de redes, circuitos de corriente continua y circuitos de corriente alterna monofásica y trifásica. Funcionamiento del circuito magnético como nexo de unión entre la teoría de circuitos eléctricos y las maquinas eléctricas. Presentar principios generales de las máquinas eléctricas, profundizando en el conocimiento de las máquinas eléctricas estáticas (transformador) y dinámicas (máquinas síncronas, asíncronas y de corriente continua). Introducir conceptos fundamentales sobre el sistema eléctrico de potencia: generación de energía, red de transporte, reparto y distribución, así como sobre tipos de líneas y conductores. Calcular la sección de los conductores de las líneas eléctricas y valorar su importancia desde un punto de vista técnico y económico. Conocer la normativa sobre baja y alta tensión, así como una panorámica de la generación de energíaeléctrica en España.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión maxistral - Solución de problemas - Proba obxectiva *Metodoloxías docentes que se modifican - Prácticas de laboratorio (eliminase esta metodoloxía) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas e solicitar encontros virtuais para  resolver dúbidas. Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado. Teams: 2 sesións semanais en grupo na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario docente.   4. Modificacións na avaliación Eliminase a avaliación das Prácticas de laboratorio que teñen un peso do 10% da nota final. Modificase a avaliación da Proba obxectiva que pasa de ter un peso do 90% ao 100% da nota final. *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente agas a obligatoriedade da asistencia as prácticas de laboratorio e a entrega do traballo sobre as mesmas. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
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