Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Camiños, Canais e Portos
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Tecnoloxía da Enxeñaría Civil
 Asignaturas
  Estruturas II
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Solución de problemas A17 A18 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B19 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 O comportamento, a atención do estudante, a participación activa, as intervencións e preguntas que expón, as respostas a cuestións realizadas polo professor, a realización dos exercicios e actividades propostas e en xeral calquera aspecto referente ás competencias sinaladas será avaliado e poderá modificar a nota obtida na proba obxectivo 2
Estudo de casos A17 A18 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B19 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 O comportamento, a atención do estudante, a participación activa, as intervencións e preguntas que expón, as respostas a cuestións realizadas polo professor, a realización dos exercicios e actividades propostas e en xeral calquera aspecto referente ás competencias sinaladas será avaliado e poderá modificar a nota obtida na proba obxectivo 2
Análise de fontes documentais A17 A18 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B19 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 O comportamento, a atención do estudante, a participación activa, as intervencións e preguntas que expón, as respostas a cuestións realizadas polo professor, a realización dos exercicios e actividades propostas e en xeral calquera aspecto referente ás competencias sinaladas será avaliado e poderá modificar a nota obtida na proba obxectivo 2
Sesión maxistral A17 A18 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B19 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 O comportamento, a atención do estudante, a participación activa, as intervencións e preguntas que expón, as respostas a cuestións realizadas polo professor, a realización dos exercicios e actividades propostas e en xeral calquera aspecto referente ás competencias sinaladas será avaliado e poderá modificar a nota obtida na proba obxectivo 2
Proba obxectiva A17 A18 A20 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B19 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 Estruturas 2 te dous métodos de avaliación:

Avaliación continua:
Este método trata de favorecer o traballo realizado durante o curso do alumno. Consiste nunha serie de tarefas (polo menos 5) algunhas realízanse na clase e outras utilízanse Moodle. Estas tarefas son voluntarias, podendo superar o curso aínda que non se realicen. Cada tarefa puntuase cun máximo de 3 puntos. Un alumno aproba polo este sistema se obte polo menos o 60% dos máximos puntos posibles. Os estudantes que non superen este método poden ir á proba obxectiva como repesca.

Proba obxectiva:
Consiste na realización de 3 exercicios con teoría e problemas que se farán de xeito presencial a menos que as circunstancias requiran unha avaliación non presencial, caso en que se realizarán mediante tarefas en Moodle nun tempo limitado. A nota obtida por este método será a nota da proba obxectiva (exame) e ata 2 puntos adicionais para as tarefas presentadas para a avaliación continua. Para superar a suma de puntos de exame máis os puntos adicionais deberán ser superiores ou igual a 5 sobre un total de 10. Os estudantes que superaron a avaliación continua e cren que poden obter unha mellor nota a través deste sistema poden facer a proba obxectiva. A cualificación final será a maior dos dous métodos.

Para a convocatoria da segunda oportunidade, establécese unha avaliación mediante proba obxectiva.
90
Prácticas de laboratorio A17 A18 A20 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B19 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 O comportamento, a atención do estudante, a participación activa, as intervencións e preguntas que expón, as respostas a cuestións realizadas polo professor, a realización dos exercicios e actividades propostas e en xeral calquera aspecto referente ás competencias sinaladas será avaliado e poderá modificar a nota obtida na proba obxectivo 2
 
Observacións avaliación

Uno de los ejercicios es el calculo de una estructuras con un programa de análisis computacional.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes