Teaching GuideTerm
University College of Physiotherapy
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015)
 Subjects
  Multimedia Tools in Research
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Xustificar a necesidade da documentación en relación ao crecemento da información científica existente, definila e formular os seus obxectivos. CR6
CR7
Desenvolver os factores craves que configuran a Sociedade da Información. CR6
CR7
Identificar as perspectivas internacionais da iniciativa eEurope en relación á Sociedade da Información no ámbito da saúde e as perspectivas nacionais na Acción Info XXI. CR6
CR7
Describir os diversos tipos de fontes de información. BR5
BR6
Manexar os diversos tipos de documentos primarios e secundarios aplicables ás Ciencias da Saúde. BR5
BR6
Analizar as características formais das fontes primarias en papel e electrónicas. BR5
BR6
Manexar as principais formas de acceso ás revistas en papel e electrónicas. Delimitar as súas principais vantaxes e inconvenientes, e establecer os seus criterios de avaliación en Ciencias da Saúde. AR4
AR5
BR11
CR3
Manexar a normativa Vancouver e APA. BR5
BR6
BR11
CR3
Establecer a estrutura, o estilo e enumerar as faltas frecuentes das seccións Introdución, Material e Métodos, Resultados, Discusión, Conclusión e Bibliografía na elaboración dun artigo científico en Ciencias da Saúde. BR4
CR3
Enunciar a descrición bibliográfica e os seus principais características. BR4
CR3
Empregar os modos máis habituais de citar e construír as referencias bibliográficas en Ciencias da Saúde. BR4
CR3
Delimitar a importancia da obtención de información na sociedade actual e describir os conceptos fundamentais da recuperación de información orientada ás Ciencias da Saúde. AR4
AR5
BR6
CR3
CR6
CR7
Definir a estratexia xeral da procura bibliográfica, manexar unha folla de control da procura e localización das fontes de información e escoller as ferramentas para a súa recuperación. BR6
BR11
CR3
Definir e empregar o concepto de tesauro destacando a importancia dos tesaurus en ciencias da saúde tipo MeSh e os encabezamientos de materias e desenvolver o concepto de filtro metodolóxico como ferramenta para recuperar información de calidade. BR6
BR11
CR3
Definir o concepto de Base de Datos. BR5
BR6
CR3
Empregar os tipos de Bases de Datos aplicables ás Ciencias da Saúde e analizar os seus principais características. BR5
BR6
BR11
CR3
Identificar a literatura científica en función da rapidez do seu envellecemento e calcular a obsolescencia da documentación mediante a Vida media e o índice de Price. AR5
BR6
CR3
CR6
Analizar o concepto de dispersión da literatura científica, definir a lei de Bradford de dispersión da literatura científica e xustificar as súas principais aplicacións. AR5
BR6
CR3
CR6
Manexar a rede como recurso de información en Ciencias da Saúde. AR5
BR11
CR3
Situar a realidade das Ciencias da Saúde dentro do modelo baseado en evidencias, coñecer os seus proles e os seus contras así como as súas posibles aplicacións á práctica profesional. BR4
BR5
BR6
CR6
CR7
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes