Guía DocenteCurso
Facultade de Fisioterapia
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015)
 Asignaturas
  Enfoque Multidisciplinar da Dor: Neurobioloxía, Dor e Discapacidade, Sistemas de Avaliación, Novos P
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Presentarase a proposta académica recollida na materia, recomendacións, a súa metodoloxía de avaliación e todos aqueles aspectos fundamentais para o seu desenvolvemento. O alumno terá a posibilidade de enviar ao coordinador da materia os intereses e as motivacións relacionadas coa materia co fin de facilitar o proceso de aprendizaxe.
Sesión maxistral As sesións maxistrais corresponden a dous tipos de clases: (i) as clases teóricas presenciais impartidas na clase; (ii) as clases asíncronas que serán entregadas aos estudantes en diversos formatos (leccións de vídeo, notas en formato pdf, etc.) e que serán cargadas en Moodle. Estarán destinados principalmente a fins de coñecemento ou coñecemento.
Estudo de casos O alumno traballará sobre casos clínicos (reales ou supostos) caracterizados pola presenza de dor crónica, co obxectivo de propor preguntas que contribúan a identificar o / s substrato etiopatóxeno, estudar as súas características e relacionalas cos síndromes dolorosos estudados na materia. , propón alternativas para enfoques de exploración, avaliación e / ou terapéutica de forma razoada.
Análise de fontes documentais Constará de dúas partes: (i) Busca e análise de documentos multimedia (blogs, vídeos, páxina web, contas de Twitter, etc.) relevantes para a temática. Cada alumno analizará dous documentos e explicará o porqué da súa elección e por qué a recomendación da súa lectura, visualización ou seguimento.

(ii) A partir dun artigo relacionado coa temática analizaranse as súas características, as características métricas da súa revista e unha análise das distintas seccións do artigo. Ademais, engadirase unha busca de 2 artigos publicados nos últimos 5 anos relacionados co tema deste artigo e un resumo xeral de cada un deles.
Discusión dirixida Mediante esta técnica de dinámica de grupos, os alumnos tratarán libremente un tema seleccionado previamente por un dos profesores. Os estudantes serán coordinados por un moderador.
Proba de resposta múltiple O exame constará de 30 preguntas tipo test, de resposta simple, onde cada 2 respostas incorrectas restarán unha ben contestada. O exame valerá un 40% da nota total do curso.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes