Guía DocenteCurso
Facultade de Fisioterapia
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Fisioterapia
 Asignaturas
  REHABILITACIÓN CARDIO-RESPIRATORIA E VASCULAR
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) REHABILITACIÓN CARDIO-RESPIRATORIA E VASCULAR Código 651G01020
Titulación
Grao en Fisioterapia
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
López García, Asenet
Correo electrónico
asenet.lopezg@udc.es
Profesorado
Lista Paz, Ana
López García, Asenet
Correo electrónico
ana.lista@udc.es
asenet.lopezg@udc.es
Web
Descrición xeral A materia de rehabilitación cardio-respiratoria e vascular busca fundamentar con criterio científico os aspectos clínicos, semiológicos, diagnósticos e de tratamento de fisioterapia das principais deficiencias dos sistemas cardio-respiratorio e vascular, ademais de desenvolver as competencias necesarias para a intervención de fisioterapia nesta campo de actuación da profesión.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizan cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Actividades iniciais Traballos tutelados *Metodoloxías docentes que se modifican SESIÓN MAXISTRAL: Substitúese por clase expositiva e interactiva en horario de clase a través da ferramenta Microsoft Team e/ ou a presentación con audio co desenvolvemento do tema por parte do profesor. Sumado a iso, opcionalmente deseñaranse actividades dirixidas ao estudante, para afianzar mellor a temática correspondente. PRÁCTICAS DE LABORATORIO: Substitúese por talleres teorico-prácticos a través da ferramenta Microsoft teams sobre temas que requiren análises e interpretación de datos. Ademais facilitaráselles material de traballo previamente, para logo resolver dúbidas e debater no horario de clase programada. ESTUDO DE CASOS: O estudante deseñará un plan de intervención dun caso clínico que previamente na sesión maxistral expúxose. Devandito plan de intervención debe estar xustificado cun adecuado razoamento clínico coa asesoría do docente. Para o desenvolvemento desta metodoloxía utilizarase a ferramenta Microsoft Team. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Microsoft Teams: Semanalmente Correo electrónico: A demanda Moodle: Semanalmente 4. Modificacións na avaliación Prácticas de laboratorio: (5%). Avaliarase a actitude, interese e participación nos talleres teórico-prácticos e estudos de casos e na asistencia ás clases realizadas e tutorias por Microsoft Teams. Proba mixta: (50%) Substitúese por un exame teórico que constará de preguntas de desenvolvemento e/ou cuestionarios tipo test de resposta múltiple. Proba síncrona desenvolvida a través da ferramenta moodle . Nas preguntas salientarase en avaliar a fundamentación e criterio clínico que o estudante adquiriu en base aos coñecementos achegados na materia. Proba práctica: (30%) A proba práctica modifícase pola resolución de casos clínicos e/ou preguntas curtas de razoamento, valorando a capacidade de razoamento clínico (argumentar, relacionar, etc.), ademais de analizar e interpretar datos de situacións clínicas específicas. O que Implica que o estudante realice un estudo amplo e profundo dos contidos sen perder o conxunto das ideas e as súas relacións. Para esta proba utilizarase a ferramenta Moodle. Actividades iniciais: (5%) Metodoloxía que se mantén. Solicitarase aos alumnos que realicen unha revisión previa de conceptos que serán importantes para o desenvolvemento dos temarios ao longo da materia. Dita actividade será avaliada a través dun exame tipo test por medio da plataforma Moodle. Este realizarase na segunda clase do temario proposto Traballos tutelados: (10%) Metodoloxía que se mantén. Valorarase a presentación, a produción propia, a coherencia do contido con respecto ás preguntas expostas e adecuadamente contextualizado. Terase en conta as referencias bibliográficas de caracter científico e utlizando sempre as normas de presentación habitualmente empregadas na literatura bio-médica (normas de Vancouver). *Observacións de avaliación: - Ao alumnado procedente de convocatorias anteriores, manténselle as notas da avaliación continuada, traballos tutelados e actividades iniciais. - Os criterios de avaliación que están rexistrados na Guía GADU, non sofren modificacións. Para superar a materia débese aprobar ambas as partes (Proba escrita e práctica). 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes