TypeA
|
Code |
|
|
Job guided |
|
AJ1 |
Posuír e comprender coñecementos avanzados de acústica aplicados ao estudo da función auditiva. |
|
AJ2 |
Coñecer os problemas que se presentan no ámbito da intervención logopédica na atención temperá desde un punto de vista educativo. |
|
AJ3 |
Coñecer os principais trastornos psicopatolóxicos que teñen a súa orixe na infancia e na adolescencia. |
|
AJ4 |
Coñecer os principais procesos implicados no desenvolvemento da lectura e da escritura. |
|
AJ5 |
Coñecer a utilidade das TICS na valoración da lectura e a conciencia fonolóxica. |
|
AJ6 |
Coñecer o significado e proxección científica e disciplinar da intervención temperá no contexto curricular da logopedia. |
|
AJ7 |
Coñecer as peculiaridades da adquisición e desenvolvemento da linguaxe dos nenos cegos. |
|
AJ8 |
Coñecer as liñas fundamentais da intervención logopédica nos nenos e nenas con discapacidade auditiva na idade escolar. |
|
AJ9 |
Coñecer estratexias de reeducación de nenos e nenas con implante coclear. |
|
AJ10 |
Coñecementos básicos de comprensión e expresión en lingua de signos española. |
|
AJ11 |
Coñecer, analizar e explorar novas formas de comunicación e expresión que favorecen as novas tecnoloxías da información e comunicación. |
|
AJ12 |
Identificar signos relativos aos procesos lectores retrasados ou diverxentes. |
|
AJ13 |
Coñecer e seleccionar programas, ferramentas e software de intervención logopédica para o traballo reeducativo coas novas tecnoloxías da información e comunicación. |
|
AJ14 |
Deseñar e planificar sesións de intervención e apoio logopédico con ferramentas da rede. |
|
AJ15 |
Reflexionar sobre procedementos que permiten xestionar a aprendizaxe do alumno. |
|
AJ16 |
Dominar os aspectos conceptuais e os recursos instrumentais para o recoñecemento, descrición, explicación e intervención sobre os trastornos do desenvolvemento. |
|
AJ17 |
Coñecer e dominar as estratexias de avaliación e intervención temperá. |
|
AJ18 |
Deseñar procedementos de intervención en comunicación aumentativa para as persoas con retraso no desenvolvemento por discapacidade intelectual. |
|
AJ19 |
Dominar a aplicación das técnicas de intervención de comunicación aumentativa para as persoas con discapacidade intelectual. |
|
AJ20 |
Saber identificar as dificultades que presenten na linguaxe os nenos cegos así como técnicas de intervención axeitadas. |
|
AJ21 |
Coñecer as principias alteracións da voz, así como as técnicas de avaliación e tratamento. |
|
AJ22 |
Deseñar e manexar material específico para a intervención logopédica no lesionado cerebral. |
|
AJ23 |
Coñecer e aplicar técnicas, procedementos e estratexias de intervención logopédica nos lesionados cerebrais. |
|
AJ24 |
Deseñar programas reeducativos para alumnado con discapacidade auditiva. |
|
AJ25 |
Aplicar estratexias de estimulación dos bebés con deficiencia auditiva. |
|
AJ26 |
Deseño de Adaptacións Curriculares nos nenos e nenas con discapacidade auditiva. |
|
AJ27 |
Capacidade para estruturar o entorno físico e social para o desenvolvemento de oportunidades para a comunicación. |
|
AJ28 |
Coñecer e aplicar técnicas de análise de datos na investigación logopédica. |
|
AJ29 |
Utilizar os recursos informáticos como ferramenta para a análise de datos. |
|
AJ30 |
Promover actitudes de solidariedade, respecto e apoio para coas persoas con trastornos psicolóxicos. |
|
AJ31 |
Saber establecer criterios de promoción lectora para o alumno/a e/ou a aula. |
|
AJ32 |
Deseñar técnicas de intervención para as principais dificultades na adquisición do proceso lecto-escritor. |
|
AJ33 |
Capacidade de análise e discusión en grupo de contidos teóricos e procedimentais. |
|
AJ34 |
Ser capaz de comunicar os resultados dunha investigación. |
|
AJ35 |
Elaborar informes de exploración e de diagnóstico, de seguimento, de finalización e de derivación. |
|
AJ36 |
Asesorar as familias e o contorno social das persoas usuarias, favorecendo a súa participación e colaboración no tratamento logopédico. |
|
AJ37 |
Comunicar de xeito oral e escrito as súas observacións e conclusións ao suxeito , aos familiares e ao resto dos profesionais que interveñen na súa atención, adaptándose as características do contorno profesional (educativo, sanitario ou asistencial). |
|
AJ38 |
Coñecer as estratexias básicas de investigación en Logopedia. |
|
AJ39 |
Ser capaz de planificar e desenvolver os aspectos metodolóxicos dunha investigación. |
|
AJ40 |
Comprender, valorar e incorporar á praxe profesional as producións científicas que sustentan o desenvolvemento profesional do/a logopeda. |
|
AJ41 |
Coñecer e dominar o acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
|
AJ42 |
Avaliar a propia intervención profesional para optimizala. |
|
AJ43 |
Aprender autonomamente, e acadar un grao de motivación que lle permita facelo de maneira continuada. |
TypeB
|
Code |
|
|
Job guided |
|
BJ1 |
Aprender a aprender. |
|
BJ2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
BJ3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
BJ4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
BJ5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
BJ6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
BJ7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
BJ8 |
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. |
|
BJ9 |
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. |
|
BJ10 |
Capacidade de tomar decisións, asumindo a responsabilidade. |
|
BJ11 |
Traballar en equipo e, no seu caso, de forma interdisciplinaria. |
|
BJ12 |
Ter compromiso ético. |
|
BJ13 |
Ser creativo no exercicio da profesión. |
|
BJ14 |
Tomar decisións con autonomía e responsabilidade. |
|
BJ15 |
Destreza e empatía nas relacións interpersoais. |
|
BJ16 |
Capacidade de organizar e planificar. |
|
BJ17 |
Capacidade de se adaptar aos cambios. |
|
BJ18 |
Resolver problemas. |
|
BJ19 |
Razoar de forma crítica. |
|
BJ20 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
BJ21 |
Aprender autonomamente, e motivarse para facelo de forma continuada. |
|
BJ22 |
Coñecer e manexar as novas tecnoloxías da comunicación e da información. |
|
BJ23 |
Ter iniciativa e espírito emprendedor. |
|
BJ24 |
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
|
BJ25 |
Apreciar as distintas manifestacións da diversidade. |
|
BJ26 |
Saber expresarse en público. |
|
BJ27 |
Pór en valor a súa profesión no contorno en que desenvolve o seu traballo. |
|
BJ28 |
Adoptar unha actitude positiva e paciente. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |