Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
 Subjects
  Occupational Health and Quality
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Saber identificar os factores persoais, psico-sociais e/ou educativos que poden pór en risco a saúde das persoas AR2
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. AR5
Ser capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención psicolóxica AR10
Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico AR13
Ser capaz de analizar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación AR14
Ser capaz de comunicar os resultados dunha investigación AR17
CM7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida CC7
CM4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común CC4
BI16 Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia BR16
BI7 Compromiso ético BR7
BI13 Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica BR13
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. CC4
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. CC7
Recoñecer e respectar a diversidade humana e comprender que as explicacións psicolóxicas poden variar a través de poboacións e contextos. AR1
Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. AR3
Ser capaz de lograr un adecuado nivel de comprensión da demanda do destinatario en cada situación ou contexto de aplicación. AR4
Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. AR7
Capacidade de análise e síntese. BR1
Capacidade de organización e planificación. BR2
Traballo nun contexto internacional. BR4
Aprendizaxe autónoma. BR8
Iniciativa e espírito emprendedor. BR9
Motivación pola calidade. BR10
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. CC3
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. CC5
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. CC6
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. CC8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes