Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
 Asignaturas
  Autorregulación cognitivo-comportamental
   Contidos
Temas Subtemas
1. Concepto e Modelos de Autorregulación. Fases e áreas da autorregulación. Estratexias de autorregulación.
2. Planificación cognitiva e contextual Metas persoais. Crenzas autorreferidas. Establecemento de propósitos e planificación do tempo.
3. Supervisión e revisión cognitivo-comportamental. Autoavaliación e retroalimentación da actuación. Toma de decisións e resolución de problemas.
Xestión da motivación e a vontade. Autoprotección da valía
4. Intervención en autorregulación. Tipos de intervención cognitivo-comportamental Competencia social e adestramento asertivo. Habilidades relacionales e Counselling. Adestramento atribucional. Locus de control e autorregulación condutual. Autorregulación no proceso de ensino-aprendizaxe.
5. Estrategias e recursos para a intervención en autorregulación Promoción da metacognición. Implicación nos procesos de auto-supervisión. Formación en estratexias cognitivas.
Entrevista, autoinforme e autorrexistro.
PVA e verbalización. Guías de pensamento e Modelado. Análise de pegadas e estadas.
6. Análisis de programas de intervención en autorregulación Pro&regula (De la Fuente y Martínez, 2000); Progresint (Yuste y Ayala, 2000); Notice (Hernández y García, 1997)
PLEJE (Rosario et al., 2007); Self-Regulation Empowerment Program (SREP) (Cleary y Zimmerman, 2004); Cartas de Gervasio a su ombligo (Rosário, Núñez y González-Pienda, 2005); Motivation & engagement wheel (Martin, 2008)
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes