Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica na familia
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba de resposta múltiple A13 B8 B2 Examen tipo test con tres alternativas de resposta na que solo unha é correcta. Restan errores. 35
Discusión dirixida B6 C4 C7 A asistencia e a participación activa na asignatura, presencial ou virtualmente, as aportacións a través de comentarios útiles e constructivos e as actuacións que permitan inferir que leron e reflexionaron sobre os contidos da asignatura serán a base para evaluar este apartado. 10
Sesión maxistral A13 A19 B1 As sesións maxistráis permitirán ós alumnos fixar e aclarar conceptos. Serán avaliadas en outras dimensións da planificación da asignatura. 0
Simulación A1 A4 A6 B5 B7 C1 Realizarán xogos de roles nos que actuarán como profesionáis e como membros de unha familia en diferentes roles familiares.Se valorará a actuación como profesional e como membro de unha familia. A nota é individual. 25
Lecturas A19 A13 B1 C2 As lecturas serán avaliadas en outras dimensións da planificación da asignatura. 0
Análise de fontes documentais A3 A13 A19 B1 B6 B7 B8 C2 C1 Se proporcionarán diferentes investigacións que o alumnado deberá analizar según os criterios proporcionados. Avaliación grupal. 30
 
Observacións avaliación

A avaliación indicada é aplicable ao alumnado presencial (asistencia do 80% ou superior) si a docencia é presencial.

O alumnado que teña dispensa si se mantén a condición de presencialidade no centro, deberán facer o exame, que será un exame específico. NO seu caso, o valor do exame  é do  70% da nota. Ademáis, deberán asistir a unha clase, que deberán acordar coa docente e que deberá ser una clase na que deberá realizar unha simulación . Esta asistencia e a simulación suporá o 30% da nota. Aínda que poderían aprobar sin esta asistencia, súa nota será de NP si non a realizan.

Si se impón novamente o confinamiento, a evaluación do alumnado asistente mantendrá os mismos valores pero: 

Simulación será sustituida por vídeos, estudios de caso ou traballos escritos ou grabados, según as circunstancias.

Discusión: se realizará a través de Teams ou Moodle.

Exame: se realizará a través de Moodle preferiblemente.

No caso do alumnado con dispensa, o exame será a través de Moodle preferiblemente e terá o mesmo valor porcentual que sin confinamento.  Cambiará a exigencia de asistir a unha clase para presenciar unha intervención. No seu defecto, se acordará ou que participe nas discusións a través de Teams ou de Moodle  o na análise de algunha grabación de unha intervención familiar. O valor de esta actividad será 30% da súa nota.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes