Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Asignaturas
  Psicopatoloxía da linguaxe e trastornos no desenvolvemento da linguaxe e a comunicación
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Portafolios do alumno A5 C6 Avaliarase o portafolios cos exercicios, lecturas e prácticas derivados dos contidos teóricos. Cada profesor/a encomendará os exercicios correspondentes á súa parte do temario. Estes exercicios serán presentados a cada profesor de forma independente, e serán avaliados de forma proporcional ao peso da parte de cada profesor. 100
 
Observacións avaliación

A avaliación será continua e incluirá unha
valoración cuantitativa do rendemento de cada estudante en cada actividade
realizada. Estas
actividades serán recollidas polos estudantes nun portafolios. Nel
os estudantes recollerán todas as recensións, prácticas, cuestionarios contestados, etc. Cada profesor avaliará as actividades realizadas, según as metodoloxías docentes empregadas, nos créditos que teñen asignados. A cualificación na materia será o resultado da media das
cualificacións dos profesores que a impartan. A cualificación de cada profesor
será ponderada segundo o número de créditos que imparte. 

Segunda oportunidade: se mantendrán os mesmos criterios que para a primeira oportunidade.

No caso de utilizar
probas puntuais de exame (proba obxectiva, preguntas tipo tema, etc.) a súa
cualificación considerarase como parte do portafolios da materia, sen que o seu
peso poida superar o 50% da nota total asignada ao portafolios. O resto da
cualificación virá determinada polos criterios seguintes: Asistencia a clase
(por enriba do 80%): 10% Realización de lecturas e traballos tutelados: 30%
Nivel de rendemento madureza demostrada en actividades prácticas e tutorías:10%

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes