Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Subjects
  Intervention in Language, Speech, Hearing and Voice Disorders: from Theory to Clinical Practice
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Case study B4 Diferentes casos clínicos relacionados cos trastornos da linguaxe, fala, voz ou audición 10
Directed discussion B2 B4 Ao final farase unha reflexión crítica dos aspectos programados apra o caso clínico ou ben das lecturas realizadas. 10
Workshop A4 Faranse grupos en clase para traballar os distintos aspectos prácticos. 10
Guest lecture / keynote speech A4 A5 B2 B4 C7 Asistencia a clase para recibir os contidos teóricos e prácticos 10
Workbook C8 Haberá lecturas relacionadas coos contidos teóricos. 10
Student portfolio A5 B2 O alumnado fará un portafolio coas intervencións realizadas. 40
Supervised projects B4 O alumnado fará unha procura bibliográfica para o marco teórico do trastorno. 10
 
Assessment comments
A avaliación realizarase de forma individualizada. A avaliación será continua e incluirá unha valoración cuantitativa do rendemento de cada estudante en cada actividade realizada (incluídas as probas de exame que se poidan programar). Estas actividades serán recollidas polos estudantes nun portafolios por materia. Nel os estudantes recollerán todos os esquemas, presentacións, traballos
realizados, lecturas, prácticas, cuestionarios contestados, etc. Este portafolios estará dispoñible sempre que o profesorado queira supervisalo e, en todo caso, será entregado ao finalizar as clases presenciais da materia para a súa supervisión e cualificación.
Cada profesor avaliará as actividades realizadas, segundo as metodoloxías docentes empregadas, nos créditos que teñen asignados. A cualificación na materia será o resultado da media das cualificacións dos profesores que a impartan. A cualificación de cada profesor será ponderada segundo o número de créditos que imparte. No caso de utilizar probas puntuais de exame (proba obxectiva, preguntas tipo tema, etc.) a súa cualificación considerarase como parte do portafolios da materia, sen que o seu peso poida superar o 50% da nota total asignada ao portafolios. O resto da
cualificación virá determinada polos criterios seguintes:
- Asistencia a clase (por enriba do 80%): 10%
- Realización de lecturas e traballos tutelados: 30%
- Nivel de rendemento madureza demostrada en actividades prácticas e tutorías:10%
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes