Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Asignaturas
  Intervención nas alteracións da aprendizaxe da lecto-escritura e aportacións das TIC
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Intervención nas alteracións da aprendizaxe da lecto-escritura e aportacións das TIC Código 652498035
Titulación
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 9
Idioma
Castelán
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Psicoloxía
Coordinación
Fernández Fernández, María Pilar
Correo electrónico
pilar.fernandez1@udc.es
Profesorado
Fernández Fernández, María Pilar
Iglesias Amorin, Fernando
Correo electrónico
pilar.fernandez1@udc.es
f.amorin@udc.es
Web
Descrición xeral Os obxectivos desta materia poden resumirse nos seguintes: Proporcionar un coñecemento básico sobre a dimensión estrutural, funcional e procesual dos principais trastornos da linguaxe escrita. Analizar o papel da memoria no funcionamento lingüístico e cognitivo en tarefas de lecto-escritura. Deseñar actividades reintervención funcional para un bo desenvolvemento lecto-escritor. Que establezan relacións entre os procesos implicados na lingua escrita e os diferentes tipos de dificultades que poden presentar os nenos nesta tarefa Que deduzan o bo uso e/ou as dificultades que encontran os nenos na lingua escrita a partir da análise funcional das tarefas realizadas por estes Que estuden que información e que variables debemos coñecer para entrar no diagnóstico diferencial entre o atraso lector (dificultades globales,…) e as dificultades específicas Que tomen conciencia de que na intervención, os obxectivos deben ser coherentes coa valoración funcional levada a cabo. Que coñezan o modelo PASS (planificación, atención, procesamento sucesivo, procesamento simultáneo) e a relación destes procesos coa lectura Ademais, nesta materia preténdese que o estudante coñeza os diferentes procedementos tecnolóxicos deseñados dende as TIC para facilitar a aprendizaxe da lecto-escritura, tratar as dificultades de aprendizaxe neste dominio e mellorar a nosa capacidade tecnolóxica para investigar os procesos que interveñen na comprensión lectora
Plan de continxencia ENSEÑANZA VIRTUAL POR TEAMS, SINCRÓNICA USAL A partir del modelo de adaptación a la docencia para el curso 2020-2021 a una «presencialidad adap-tada», aprobado por la Comisión Académica del Máster con fecha XX julio de 2020, derivado de las consecuencias del período de la denominada «nueva normalidad» durante el cual la amenaza de la covid-19 continúe vigente, la metodología en esta asignatura se establecerá en los siguientes términos: 1. Cambios en las modalidades de presencialidad docente/estudiante (si los hubiera): Se contempla como preferente un escenario presencial con horarios preestablecidos. En caso de que sea necesario usar medios telemáticos las sesiones síncronas tendrán lugar en ese horario vía streaming Se contempla como preferente un escenario presencial con horarios preestablecidos. En caso de que sea necesario usar medios telemáticos las sesiones síncronas tendrán lugar en ese horario vía streaming y desde aplicaciones virtuales (Google Meet, Blacboard-Collaborate, Teams) en la plataforma Studium 2. Cambios en la metodología docente (si los hubiera): -Si la docencia presencial no fuera posible, las clases se realizarán en modalidad de presentación virtual on-line, al igual que las actividades prácticas asociadas a cada tema. La grabación de la clase y la presentación de cada tema quedarán a disposición del alumnado en la plataforma Studium. -Los contenidos teóricos y prácticos serán presentados en diferentes soportes (pdf, power point, vídeos y artículos, capítulos de manuales o guías de referencia). -En algunos temas se incluirán casos y/o actividades de planificación e intervención en relación con los contenidos de los temas. 3. Cambios en la atención tutorial a los estudiantes (si los hubiera): En las tutorías individuales o grupales se usará un sistema de cita previa a través del correo electrónico para regular el flujo de estudiantes. En caso necesario, se usarán medios telemáticos en sustitución de las tutorías presenciales a través del correo electrónico, foros grupales en Studium y/o videoconferencia (mediante Google Meet, Blackboard). Todo ello en el horario fijado por el profesor al co-mienzo del curso. 4. Previsión de atención a circunstancias que impidieran al estudiantado acogerse a estas modificaciones. Los estudiantes deberán poner en conocimiento del profesor esas circunstancias con carácter previo y se realizará una adaptación individualizada a formas de trabajo que no impliquen sincronía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes