Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Asignaturas
  Intervención en las alteraciones del aprendizaje de la lecto-escritura y aportaciones de las TIC
   Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Sesión magistral A4 No caso da sesión maxistral o profesorado presentará os contidos do tema apoiándose nunha presentación power point. A sesión maxistral utilizarase tanto para a introdución teórica do tema coma para a presentación dos casos ou as prácticas que estean planificadas. 10
Lecturas A4 C8 Cada sesión de clase de tres horas contén un tempo dedicado á lectura comentada dun texto relacionado coa exposición do profesor. A duración prevista será duns 30 minutos por sesión de tres horas 10
Trabajos tutelados A4 A6 B4 Os estudantes levarán a cabo un traballo académico relacionado cos contidos da materia co fin de valorar se alcanzaron as comptencias relacionadas con ela 10
Portafolio del alumno A4 A6 B2 B4 C8 En cada sesión de clase o estudante deberá contestar a un cuestionario individual sobre a lectura realizada e un en grupo relacionado cos casos analizados ou as prácticas realizadas. Estes cuestionarios, ademais das presentacións power point corresondientes a cada clase deberá ser incluído no seu portafolios. Nel recollerán igualmente cantos comentarios, reflexións ou actividades realícense durante o curso. 40
Estudio de casos A6 B2 B4 C7 C8 Análise de casos reais:
. Diferentes lecturas realizadas por nenos con D.A.
. Respostas dadas a tarefas de comprensión lectora
. Textos escritos (ditados, narraciones,…)
- Examinar vos fundamentos teóricos implícitos en programas e/ou cadernos de intervención para nenos con D.A.
- Estudo de programas de intervención: aproximación ao estudo dous supostos teóricos, dous obxectivos que perseguen, dá posible incidencia non estilo cognitivo do neno, e do tipo de tarefas que vos compoñen.
- Valoración de sesións de traballo concretas orientadas a nenos con dificultades en tarefas de lectura e/ou escritura.
10
Prueba objetiva A4 A6 Ao finalizar cada cuadrimestre os estudantes realizarán unha proba de avaliación única. Esta proba terá o formato de proba obxectiva e nela avaliaranse conxuntamente todas as materias. Para configurar a proba e dispor dun arsenal potencial, o profesorado remitirá 5 preguntas por crédito impartido nunha materia. 20
 
Observaciones evaluación
<p>La evaluación se realizará de
forma individualizada en cada una de las asignaturas del máster.</p><p>

La evaluación será continua e
incluirá una valoración cuantitativa del rendimiento de cada</p><p>

estudiante en cada actividad
realizada (incluidas las pruebas de examen que se puedan</p><p>

programar). Estas actividades
serán recogidas por los estudiantes en un portafolio por</p><p>

asignatura. En él los estudiantes
recogerán todos los esquemas, presentaciones, trabajos</p><p>

realizados, lecturas, prácticas,
cuestionarios contestados, etc. Este portafolios estará</p><p>

disponible siempre que el
profesorado quiera supervisarlo y, en todo caso, será entregado al</p><p>

finalizar las clases presenciales
de la asignatura para su supervisión y calificación. Cada</p><p>

profesor evaluará las actividades
realizadas, según las metodologías docentes empleadas, en</p><p>

los créditos que tienen asignados.
La calificación en la asignatura será el resultado de la media</p><p>

de las calificaciones de los
profesores que la impartan. La calificación de cada profesor será</p><p>

ponderada según el número de
créditos que imparte. En el caso de utilizar pruebas puntuales</p><p>

de examen (prueba objetiva,
preguntas tipo tema, etc.) su calificación se considerará como</p><p>

parte del portafolio de la
asignatura, sin que su peso pueda superar el 50% de la nota total</p><p>

asignada al portafolio. El resto
de la calificación vendrá determinada por los criterios</p><p>

siguientes:</p><p>

Asistencia a clase (por encima del
80%): 10%</p><p>

Realización de lecturas y trabajos
tutelados: 30%</p><p>

Nivel de rendimiento madurez demostrada en actividades
prácticas y tutorías:10%</p>
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes