Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Asignaturas
  Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva
   Contidos
Temas Subtemas
Introdución: Bases téoricas para a avaliacion da lectura nos xordos Modelos
Tema 1. As persoas xordas e a lingua escrita
Tema 2. Estratexias de lectura e escritura das persoas xordas
Tema 3. Fonoloxía e aprendizaxe da lectura en persoas xordas
Características
Tema 4. Propostas para a avaliación da lectura do alumnado con xordeira no ensino obrigatorio 4.1. Nivel de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio.
4.2. Estratexias que utilizan no acceso á lingua escrita.
4.3. Diferenzas entre os alumnos oíntes, e alumnos xordos con e sen axudas técnicas.
4.4. Propostas de avaliación e intervención.
Tema 5. A educación inclusiva do alumnado con xordeira: precisións lingüísticas e metodolóxicas 5.1. Linguas orais, linguas de signos e linguas escritas. ¿En que lingua/s ensinamos?
5.2. A competencia comunicativa do alumnado con xordeira (L1/L2). ¿En qué lingua/s avaliamos?
5.3. O ensino da lectoescritura ao alumnado xordo. ¿Cómo podemos faciltar o proceso?
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes