Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
 Asignaturas
  Motivación en contextos educativos
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Motivación en contextos educativos Código 652511203
Titulación
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
Piñeiro Aguin, Isabel
Correo electrónico
isabel.pineiro.aguin@udc.es
Profesorado
Piñeiro Aguin, Isabel
Correo electrónico
isabel.pineiro.aguin@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia pretende proporcionar ao estudantado as ferramentas conceptuais e aplicadas necesarias para intervir nos procesos motivacionais propios do contexto educativo.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Os contidos non se modificarán xa que son enviados a través da plataforma a moodle aos alumnos ao longo do cuatrimestre. 2. Metodoloxías Para as actividades docentes síncronas manteranse, sempre que sexa posible, os horarios de clase establecidos na programación docente. Durante a docencia síncrona, gravaranse as sesións para poñelas a disposición do alumnado que teña problemas de conectividade ou de dispoñibilidade limitada de equipos informáticos. *Metodoloxías docentes que se manteñen Explicación por parte da profesora dos contidos mais relevantes do material proporcionado ao alumnado. Simplificaranse na medida do posible a impartición dos contidos da materia, seleccionando os fundamentais de cara a garantir a adquisición das competencias e resultados de aprendizaxe esenciais *Metodoloxías docentes que se modifican A explicación dos contidos e dos exemplos explicativos e aclaratorios desde contidos farase de maneira virtual. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Ferramenta: Teams Temporalización: * Horario de Titorías: tratarase de adaptar o horario ás necesidades do alumnado na medida do posible por parte do profesorado Ferramenta: Correo electrónico * Horario: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados 4. Modificacións na avaliación Metodoloxía Peso na cualificación Descrición - Análise de fontes documentais 60% (6 puntos) - Analises das diferente fontes documentais proporcionados polo profesorado + - Portafolios do alumno - Pequenas prácticas realizadas na clase sobre os contidos do temario e recollidas nun portafolio para entregar ao final do curso. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Exame (Sesiòn maxistral) 40% (4 puntos) - Proba de 30 preguntas tipo test con tres alternativas de resposta e onde só una é a correcta. *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspenda a actividade presencial. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes