Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
 Asignaturas
  Estratexias de aprendizaxe e estudo
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Estratexias de aprendizaxe e estudo Código 652511204
Titulación
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
Rodriguez Martinez, Susana
Correo electrónico
susana.rodriguez1@udc.es
Profesorado
Rodriguez Martinez, Susana
Valle Arias, Antonio
Correo electrónico
susana.rodriguez1@udc.es
antonio.valle@udc.es
Web
Descrición xeral Partiendo del constructo de aprendizaje autorregulado, se abordan las estrategias de selección, organización, elaboración y memorización de la información de estudio. El establecimiento de metas, el análisis de tareas y el plan de trabajo se presentan en el contexto del aprendizaje escolar. Se define el episodio de estudio y se trabajan la distribución del tiempo y la búsqueda de ayuda. Desde una perspectiva eminentemente aplicada se analiza el factor motivacional y volitivo en el proceso de aprendizaje y estudio.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Sen modificacións. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen *Discusión dirixida CONTIXENCIA COVID: Sesión semanal a través de Teams. *Análise de fontes documentais CONTINXENCIA COVID: Seguimento a demanda por grupos de traballo en tutorias de supervisión a través de Teams. A lo menos duas tutorias de supervisión por grupo de traballo. *Estudo de casos. CONTINXENCIA COVID: Seguimento a demanda por grupos de traballo en tutorias de supervisión a través de Teams. A lo menos duas tutorias de supervisión por grupo de traballo. *Proba de resposta múltiple CONTINXENCIA COVID: Administración telemática *Sesión maxistral CONTIXENCIA COVID: Sesión semanal a través de Teams para presentación e discusión de contidos. *Metodoloxías docentes que se modifican Adaptacións Contixencia COVID. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado -Correo electrónico: *con disposición diaria para consultas puntuais ou para solicitar tutoria virtual. -Teams: *A demanda de grupos para supervisión de estudio de casos e análise de fontes documentais. A lo menos duas tutorias de supervisión Teams por grupo de traballo. Moodle: *Espacio para compartir materiais de aula, consulta, e fontes documentais. 4. Modificacións na avaliación Sen cambios na cualificación. *Observacións de avaliación: *A supervisión no estudo de casos faráse en grupos de traballo a través de Teams. *As probas de resposta múltiple impleméntase por medios telemáticos. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes