Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa
 Asignaturas
  Institucións e axentes na comunidade: acción socioeducativa na sociedade rede
   Fontes de información
Bibliografía básica Pose, H. (2006). La cultura en las ciudades. Un quehacer cívico-social. Barcelona. Graó
López de Aguileta, I. (2000). Cultura y ciudad. Manual de política cultural municipal. Gijón.Trea
Pascual, J. e Dragojevic, S. (2007). Guía para la participación ciudadana en el desarrollo de políticas culturales locales.. Barcelona.Interarts
Rausell, P. (dir.) (2007). Cultura. Estrategia para el desarrollo local. Madrid.AECI
Trilla, J. (coord.) (1997). La Animación Sociocultural. Teorías, programas y ámbitos. Barcelona.Ariel
Colombo, A. e Roselló, D. (edits.) (2008). Gestión cultural. Estudios de casos. Barcelona. Ariel
Comellas, J. (2009). Familia y escuela:compartir la educación. Barcelona. Graó
Aldanondo, P. e Escudero,J. (2002). La política cultural en el municipio. Madrid. Autor
As.I.Cidades Educadoras (Edit.) (2008). Educación y vida urbana: 20 años de ciudades educadoras. Madrid. Santillana
Asensio, M. e Pol, E. (2002). Nuevos escenarios en educación: aprendizaje informal, museos y la ciudad. Buenos Aires.Aique
Ayuntamiento de Barcelona (edit.) (1990). La ciudad educadora. Barcelona. Ayto. Barcelona
Bonet, Ll. e outros (2000). Gestión de proyectos culturales. Barcelona.Ariel
Bouzada, X. (coord.) (2000). Cultura e Concellos: as estratexias da promoción cultural no ámbito local. Santiago.Consello da Cultura Galega
Manito, F. (coord.) (2008). La planificación estratégica en cultura en España. Madrid.Fundación Autor
Rodriguez, J. (2008). La participación como un acto educador y constructor de la ciudad educadora. UAM.Colombia
Úcar, X. e Llena, A. (2006). Miradas y diálogos en torno a la acción comunitaria. Barcelona.Graó
Subirats, J. (coord.) (2002). Gobierno Local y Educación. Barcelona.Ariel
Gómez-Granell, C. e Vila, I. (coords.) (2001). La ciudad como proyecto educativo. Barcelona.Octaedro
Castro, Mª e outros (2007). La escuela en la comunidad. La comunidad en la escuela. Barcelona.Graó
www.agenda21culture.net (). .
www.dicoruna.es/cultura/interea (). .
Grial, núm. 177 (2008). .
Participación educativa (2007). núm. 6.
Caride, J.A & Pose, H. (2013). "Los museos como pedagogía social o la necesidad de cambiar la mirada cívica y cultural". En Revista Cuestiones Pedagógicas, núm. 22, Universidad de Sevilla. Sevilla, pp. 141-160.
Fraguela, R.; Pose, H. & Varela, L. (2011). “Nuevos tiempos para la acción socioeducativa municipal: deporte, educación y cultura”. . Educación Social, revista de intervención socioeducativa, vol. 47, Fundación Pere Tarrés: Barcelona,
Pose, H. (2010). "Animación Sociocultural" e "Democracia cultural". CARIDE, J. A. E TRILLO, F. (Dtors): Dicionario galego de Pedagoxía. Galaxia: Vigo. Pps. 39 e 163.
Pose, H. (2009). “La pequeña librería como espacio profesional del educador/a social: una práctica”. . YUBERO, S.; CARIDE, J. A. e LARRAÑAGA, E. (Coords.): Sociedad educadora, sociedad lectora. Ediciones
Zolberg, V. (2007). "Los retos actuales de la política cultural: una nueva idea de comunidad". Rodríguez Morató, A. (ed.). La sociedad de la cultura. Barcelona:Ariel, 89-105
Rius-Ulldemolins, J e outros (2016). Treinta años de políticas culturales en España. PUV: Universitat de Valencia

Bibliografía complementaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes