Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
 Asignaturas
  Prácticum 
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Prácticum  Código 652534008
Titulación
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Garcia Barros, Susana
Correo electrónico
susana.gbarros@udc.es
Profesorado
Arufe Giraldez, Victor
Bobadilla Pérez, María
Bugallo Rodríguez, Ánxela
Chao Fernández, Aurelio
Chao Fernandez, Rocio
Diéguez Cequiel, Uxío-Breogán
Fraguela Vale, Raul
Garcia Barros, Susana
García Morís, Roberto
Mesías Lema, José María
Varela Garrote, Lara
Correo electrónico
v.arufe@udc.es
m.bobadilla@udc.es
anxela.bugallo@udc.es
aurelio.chao@udc.es
rocio.chao@udc.es
uxio.breogan.dieguez.cequiel@udc.es
raul.fraguela@udc.es
susana.gbarros@udc.es
roberto.garcia.moris@udc.es
jose.mesias@udc.es
lara.varela@udc.es
Web
Descrición xeral O prácticum é unha materia obrigatoria do plan de estudos que consta de 6 créditos. O seu propósito central será relacionar a formación adquirida no mestrado cos diferentes contextos educativos innovadores propios da educación do século XXI. Tamén terá un papel chave na formulación de problemas e cuestións necesarias á hora da investigar, co obxecto de situar a práctica profesional innovadora no centro da formación.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos. No caso de confinamento en que non se poida realizar a práctica directa na escola ou centro de prácticas o contido -A Reflexión sobre a práctica observada como recurso para a investigación e a Innovación en Educación Infantil e/ou Primaria- adaptarase á Análise de deseños concretos de actividades e propostas innovadoras. 2.Metodoloxías - Metodoloxías docentes que se manteñen. Permanecen os traballos tutelados e o estudo de caso. - Metodoloxías docentes que se modifican. Elimínanse, en situación extrema, os eventos científicos e divulgativos e as saídas de campo. Contémplase o escenario no que o alumnado poida realizar unhas prácticas telemáticas. Neste caso a súa actividade consistirá na proposta de actividades de ensino, seguimento e atención aos nenos/as de educación infantil ou primaria, baixo a dirección e orientación do titor/a de o centro educativo en coordinación co titor/a de a universidade. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. En caso de confinamento a atención do alumnado realizarase por correo electrónico e por vía telemática a través de Teams. 4. Modificacións na avaliación. A avaliación só modifícase no caso de que o alumnado non poida realizar prácticas telemáticas e deba centrar estas en a análise de deseños concretos de actividades e propostas innovadoras. Nesta situación o/a titor/a de o centro universitario será responsable do 100% da avaliación. Observacións da avaliación: Se o alumnado realiza o practicum nun escenario telemático acompañando a actividade docente do seu titor/a de o centro de prácticas, a avaliación non experimentará cambios. O docente do centro de prácticas emitirá un informe sobre o desenvolvemento das mesmas que supoñerá o 45% da nota final. O titor/a de a universidade avaliará o traballo tutelado (45% da nota final) e a participación nas reunións telemáticas programadas (10% da nota final). No caso máis extremo no que o alumnado non poida acollerse a este escenario, deberá realizar a análise de deseños concretos de actividades e propostas innovadoras, que será avaliado unicamente polo titor/a de a universidade. Valorarase o traballo presentado (90% da nota final) e a asistencia e participación activa nas reunións programadas (10%). Concretamente no traballo valoraranse: Cuestións formais (10%); análise de experiencias (45%) e reflexión sobre a experiencia e as implicacións educativas (45%) 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se modifica, en caso necesario adaptarase á temática do practicum desenvolta polo estudante
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes