Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
 Asignaturas
  Expresión Musical e Novas Tecnoloxías. Estratexias Didácticas 
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Análise de fontes documentais A1 A11 B5 C1 A consulta á literatura específica é requerida de modo transversal durante a realización das tarefas acometidas na aula (lectura documental, visionado de tutoriais online ou outros recursos).
Contemplarase a realización de traballos escritos correctamente e fundamentados teóricamente, específicamente naqueles casos cunha asistencia inferior ao 90% das sesións adicadas á realización do proxecto.
10
Traballos tutelados A3 A7 A9 A11 A17 B2 B4 B8 B12 C2 Participación activa durante os obradoiros levados a cabo na aula, a través da entrega (aula virtual) dos productos artísticos creados durante as sesións ou, no seu defecto, no domicilio.
- Os envíos realizaranse a título individual.
- Os productos avaliaranse a través de rúbrica.
- A non asistencia durante as sesións específicas a cada obradoiro non exime da entrega. En casos xustificados, o profesorado dispoñerá das súas horas de titoría para a aclaración e/ou explicación das mesmas.
50
Obradoiro A3 A17 B6 B13 C3 C4 C6 C10 C11 C13 Participación activa durante o desenvolvemento en equipo dun proxecto audiovisual acometido na aula.
- O grao de implicación e a aportación creativa persoal avaliaranse a través de rúbrica.
- O grao de desenvolvemento do producto final acadado polo grupo avaliarase a través de rúbrica.
- Para o alumnado cunha asistencia inferior ao 80% das sesións adicadas á realización do proxecto, contemplarase a seguinte alternativa: xustificación curricular e desenvolvemento metodolóxico dunha actividade transversal para educación infantil ou primaria, na que se faga recurso activo das TIC musicais (traballo escrito entre 8-10 páxinas a unha cara, sen contar a portada, índice e anexos), a enviar a título individual (aula virtual).
40
 
Observacións avaliación
Para aprobar la asignatura es necesario aprobar cada uno de los
apartados anteriores. En caso contrario no se hará media.

Como consideración general, se tendrá especialmente en cuenta, tanto en los exámenes como en los trabajos, las deficiencias ortográficas de puntuación y acentuación, así como una redacción inconexa o inadecuada, deficiente presentación, excesivo número de tachaduras, etc. Todo ello supondrá reducción de puntos sobre la nota obtenida.

En el caso que el profesorado detecte realización fraudulenta (plagio) en las pruebas de evaluación, la calificación se ajustará a lo establecido en el artículo 14.4. Normas de evaluación, revisión y reclamación de las calificaciones de los estudios de grado y máster universitario: "En la realización de trabajos, el plagio y la utilización de material no original, incluido aquel obtenido a través de internet sin indicación expresa de su procedencia y, de ser el caso, el permiso de su autor/a, podrá ser considerada causa de calificación de suspenso en la actividad. Todo esto sin perjuicio de las responsabilidades disciplinarias a las que pudiese haber lugar tras el correspondiente procedimiento".

En esta materia si el profesorado detecta plagio en alguna de las pruebas supondrá un 0 en la calificación. En caso de reiteración, se dará traslado a la Comisión Académica para la toma de medidas oportunas.

Se hará especial hincapié en el cuidado del medio ambiente en pro de una educación y sociedad sostenible. Los trabajos serán enviados exclusivamente telemáticamente, y de no ser posible, en los documentos impresos no se emplearán plásticos, se elegirá la impresión a doble cara, y papel reciclado, evitando imprimir borradores.

Se debe hacer un uso sustentable de los recursos y la prevención de impactos negativos sobre el medio natural.  Se debe tener en cuenta la importancia de los principios éticos relacionados con los valores de la sustentabilidad en los comportamientos personales y profesionales. Para ello, siempre que sea posible en la elaboración de los trabajos se empleará material de reciclaje y se evitará el empleo de materiales de plástico en la entrega de los mismos.

Se evitará la discriminación por razón de género y se propondrán acciones y medidas para corregirlas. Se usará un lenguaje no sexista.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes