Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
 Asignaturas
  Avaliación de Materiais Curriculares
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A9 A10 A11 C4 C7 C8 Serán tomadas en conta na avaliación:

a)A participación activa do alumnado nos diferentes temas de debate. As aportacións realizadas nas que se pon de manifesto a consulta dos materiais proporcionados ou de pesquisa persoal.
b)A elaboración e análise de casos e a aportación creativa e informada na súa análise e nas propostas educativas de acción pedagóxica
40
Proba de ensaio A9 A10 A11 B2 B3 B5 B6 C4 C7 C8 Dado que pretendemos favorecer a capacidade de "aprender a aprender", non podemos cair na contradición dunha modalidade de avaliación incoherente coas metas que orientan este proxecto de docéncia. Se pretendemos fomentar a capacidade de reflexón crítica é preciso que as estratéxias e provas de avaliación que promovamos permitan comprovar até que ponto se mellorou na capacidade de análise e reflexón crítica sobre as perspectivas teóricas e práticas que estudamos durante o curso.

Xa que logo, a avaliación terá en conta as seguintes cuestións:

*** De maneira principal, valorara-se a participación nos debates no seio dos grupos e nos debates abertos sobre as leituras realizadas.

** As aportacións documentais e de investigación persoal realizadas durante o seminario

* A proba de ensaio sobre a temática abordada na matéria. Este ensaio valorará especialmente a forma de argumentar de xeito coerente e coa adecuada fundamentación sobre un tema amplo, que cruza vários dos núcleos e temas desenvolvidos durante o curso. Para a realización deste ensaio póde-se utilizar todo o material bibliográfico de que se dispoña e notas persoais.

60
 
Observacións avaliación
<p>En xeral, tanto para valorar os traballos, como a participación nos debates e o exame final terase en conta:<br />•&nbsp;&nbsp;&nbsp; a utilización do coñecimento disponível; <br />•&nbsp;&nbsp;&nbsp; a comprenson das ideias básicas desenvolvidas;<br />•&nbsp;&nbsp;&nbsp; o domínio conceptual; <br />•&nbsp;&nbsp;&nbsp; a elaboración de ideias; <br />•&nbsp;&nbsp;&nbsp; a capacidade para relacionar ideias;<br />•&nbsp;&nbsp;&nbsp; a profundidade nas análises e na sua fundamentación; <br />•&nbsp;&nbsp;&nbsp; a capacidade crítica, e<br />•&nbsp;&nbsp;&nbsp; o estilo próprio e a claridade expositiva de esquemas e do seu desenvolvimento.</p><style><p class="newyork">  Dado que pretendemos favorecer a capacidade de
"aprender a aprender", non podemos cair na contradición dunha
modalidade de avaliación que contradiga as metas que orientan este proxecto de
docéncia. Se pretendemos fomentar a capacidade de reflexón crítica é preciso
que as estratéxias e provas de avaliación que promovamos permitan comprovar até
que ponto se mellorou na capacidade de análise e reflexón crítica sobre as
perspectivas teóricas e práticas que estudamos durante o curso.</p><p class="newyork">        Xa que logo, a <b>avaliación</b>
constará das seguintes partes:</p><p class="newyork">***     <b>De maneira principal</b>,
valorara-se <b><i>a participación nos debates</i></b> no seio dos grupos e nos
debates abertos sobre as leituras realizadas.</p><p class="newyork">**      A cualidade dos <b>traballos,
aportacións e investigación</b> das práticas.</p><p class="newyork">*       <b>Proba de ensaio
sobre a temática abordada na matéria</b>. Este ensaio valorará especialmente a
forma de argumentar de xeito coerente e coa adecuada fundamentación sobre un
tema amplo, que cruza vários dos núcleos e temas desenvolvidos durante o curso.
Para a realización deste ensaio póde-se utilizar todo o material bibliográfico
de que se dispoña e notas persoais.</p><p class="newyork">       
En xeral, tanto para valorar os traballos, como a participación nos debates e o
exame final terei en conta:</p><p class="newyork">·      
a utilización do coñecimento
disponível; </p><p class="newyork">·      
a comprenson das ideias básicas desenvolvidas;</p><p class="newyork">·      
o domínio conceptual; </p><p class="newyork">·      
a elaboración de ideias; </p><p class="newyork">·      
a capacidade para relacionar ideias;</p><p class="newyork">·      
a profundidade nas análises e na sua fundamentación; </p><p class="newyork">·      
a capacidade crítica, e</p><p class="newyork">·      
o estilo próprio e a claridade expositiva de esquemas e do seu desenvolvimento.</p> </body> </html> </style>
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes