Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
 Asignaturas
  Formación Docente e Comunidades de Aprendizaxe
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Formación Docente e Comunidades de Aprendizaxe Código 652536015
Titulación
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Gonzalez Sanmamed, Mercedes
Correo electrónico
mercedes.gonzalez.sanmamed@udc.es
Profesorado
Fernandez Prieto, Marta
Gonzalez Sanmamed, Mercedes
Correo electrónico
marta.prieto1@udc.es
mercedes.gonzalez.sanmamed@udc.es
Web
Descrición xeral O curso versará en dos grandes bloques. O primeriro supon un acercamento a Formación do profesorado e o desenvolvemento profesional onde se expondrán aquelas institucións, plans e programas de formación docente. O segundo bloque comenza con una aproximación a o centro educativo como comunidade de aprendizaxe, como institucións que aprenden e que ofrecen o desenvolvemento profesional e organizativo baseado no traballo colaborativo entre diversas institucións educativas. As Comunidades virtuais e o aprendizaxe dixital a través de sistemas innovadores: Moocs, PLE, e outros formatos de aprendizaxe en liña tamén se acada nesta materia.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizaron cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Dada a situación de extinción do mestrado de Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa , xa non se estaban desenvolvendo as metodoloxías explicitadas na Guía docente (sesión maxistral, discusión dirixida, estudo de casos, lecturas, aprendizaxe colaborativa e proba mixta) por canto non se estaba a impartir docencia. Mantense as metodoloxías de Estudos de caso e Lecturas. Cos estudantes que teñen pendiente superar esta materia desenvólvese un traballo individual de asesoramento (a través de Teams e correo electrónico) para orientalos no consecución dos obxectivos e as competencias desta materia. *Metodoloxías docentes que se modifican Empréganse as ferramentas de Moodle, Teams e correo electrónico para o seguimento e asesoramento personalizado dos estudantes que teñen pendiente esta materia. Engádese a actividade de Análisis de Fontes documentais. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Ferramenta Temporalización Teams Correo electrónico Sempre que sexa necesario comunicarse 4. Modificacións na avaliación Estudio de casos: 50%, realizados a través de Moodle e presentados a través de Teams. Análise individual de casos, seguindo a orientación dos docentes que se presentarán a través dun portafolio sobre o que se realizará a avaliación. Proba Mixta 0% Elimínase este sistema de avaliación Análise de fontes documentais : 50% Análise individual de casos seguindo a orientación dos docentes que se presentarán a través dun portafolio sobre o que se realizará a avaliación. *Observacións de avaliación: O priorízase a avaliación continua e modifícase a porcentaxe asignada a cada unha das actividades de avaliación: increméntase o peso do Estudo de casos (50%) e engádese un novo sistema de avaliación Análise de fontes documentais (50%) 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se resalizaron cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes