Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
 Subjects
  Teacher Training and Learning Communities
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Ser capaz de impulsar e desenvolver estratexias que impulsen a cultura de traballo en rede. AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Utilizar modelos colaborativos de acción socioeducativa que promovan verdadeiras comunidades de aprendizaxe, favorecendo o traballo en contornos multiprofesionais AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Traballo colaborativo AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Capacidade de organización e planificación AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
Capacidade de innovar AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Desenvolver proxectos educativos de centro e/ou propostas pedagóxicas innovadoras baseadas na xustiza, a democracia e a diversidade. AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Ser capaz de detectar necesidades de formación continua e da súa institucionalización como requisito asociado á mellora educativa. AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC7
CC9
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Comunicar as conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Capacidade de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos, valorando criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que debe enfrontarse. AC3
AC4
BC2
BC3
BC4
BC15
CC1
CC3
CC7
CC9
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes